کد خبر : 1527246 | 09 خرداد 1397 ساعت 10:57 | 66K بازدید | 1 دیدگاه

هافبک مراکش:

ایران قدرتمند است اما چاره ای جز برد نداریم

هافبک تیم ملی مراکش ایران را تیمی قدرتمند می داند اما معتقد است در بازی اول جام جهانی راهی به جز پیروزی برابر ایران ندارند.

به گزارش ورزش سه، فیصل فجر هافبک مراکشی تیم فوتبال ختافه اسپانیا، در خصوص جام جهانی و شرایط تیم مراکش گفت: بسیار خوشحالم که در جام جهانی هستم و این مایه افتخار من است. خانواده من در فرانسه و مراکش هم به خاطر این اتفاق خوشحال هستند. هر بازیکنی آرزو دارد که با تیم ملی کشورش در این رقابت ها حاضر شود.

 

او افزود: مراکش شرایطی مانند ختافه در همین فصل دارد. فکر می کنم هیچ کس باور نمی کرد که ختافه از سقوط به دسته پایین تر نجات پیدا کند؛ اما این تیم در رده هشتم جدول قرار گرفت و تا هفته آخر برای کسب سهمیه های اروپایی هم جنگید. مراکش در جام جهانی تصویر خوبی را از خود به جا خواهد گذاشت، مانند کاری که ختافه کرد.

 

1306120

 

فیصل فجر درباره تیم ملی ایران اشاره کرد: دیگران کمتر در خصوص ایران صحبت می کنند؛ اما آنها یک تیم قدرتمند هستند و مربی بزرگی دارند. اولین بازی در هر تورنمنت بسیار حائز اهمیت است. ما فقط باید در مقابل ایران پیروز شویم و راه دیگری نداریم. ما مراکش هستیم و باید داخل زمین بجنگیم و تلاش کنیم.

 

او در پایان خاطرنشان کرد: سورپرایزها همیشه وجود دارند و من فکر می کنم امسال قرعه برای این اتفاق به نام مراکش رقم خورده است.

دیدگاه‌ها