کد خبر : 1528811 | 17 خرداد 1397 ساعت 19:58 | 66.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم مجازی برای سنگربانان تیم ملی (عکس)

تمرین امروز تیم ملی در حالی برگزار شد که دروازه‌بانان در حضور آدمک های مهاجم به تمرین پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته تا آغاز جام جهانی باقی مانده و شاگردان کی روش در دومین روز مسابقات به مصاف مراکش خواهند رفت. دیداری که برای تیم ایران اهمیت بسیاری دارد و گل نخوردن در آن اولویت اول و البته در کنارش، گلزنی نیز بسیار مهم خواهد بود.

 

در فهرست نهایی تیم ملی، بهترین دروازه بانان فوتبال ایران حضور دارند. علیرضا بیرانوند که در دو فصل اخیر ۲ قهرمانی با پرسپولیس به دست آورده، رشید مظاهری که مسترسیو تیم ذوب آهن و فوتبال ایران نامیده می‌شود و امیر عابدزاده که در آرامش اروپا، تجربه های زیادی اندوخته است.

 

آن ها زیر نظر لوپز دومین روز تمرینات در روسیه را انجام دادند و نکته جالب، حضور آدمک های مهاجم در این تمرین بود. لوپز با قراردادن مهاجم های مجازی، قصد داشت تا توانایی خروج از دروازه ملی پوشان را بسنجد و آخرین توصیه ها پیش از جام جهانی را به گلرها گوش زد کند.

 

این روزها و این سنجش ها برای دروازه بانان تیم ملی بسیار مهم است. در واقع ثمره چند فصل تلاش در این چند تمرین نهایی مشخص می شود و در نهایت باید دید کدام گلر انتخاب کی روش در مقابل مراکش خواهد بود.

 

علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک تیم ملی در حاشیه تمرین امروز و در واکنش به تقابل با حریفان قدرتمند، اعلام کرد که اکنون بازی با مراکش از هر دیدار دیگری مهم تر است و آن ها تنها به این مسابقه می اندیشند و بدون شک این تفکر، در کل تیم حاکم است.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها