کد خبر : 1528909 | 18 خرداد 1397 ساعت 14:48 | 67K بازدید | 0 دیدگاه

رشیدمظاهری، هم تیمی تر از یک رقیب (عکس)

دروازه‌بان تیم ملی ایران این روزها آماده‌تر از گذشته در تمرینات تیم ملی حضور پیدا می‌کند و به دنبال ثبت اولین بازی جهانی خود است

رشیدمظاهری، هم تیمی تر از یک رقیب (عکس)

به گزارش “ورزش سه” بازیکنان تیم ملی ایران این روزها تمرینات پرفشار اما شادابی را برای حضور موفق در جام جهانی پشت سر می‌گذارند و به دنبال این هستند با برد مقابل مراکش، اولین گام در جام جهانی را محکم‌ بردارند.


در ماه گذشته لیست مورد نظر کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی با انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال مواجه شد و می‌توان گفت تنها بازیکنان منتخب در پست حساس دروازه‌بانی مورد رضایت همگان قرار داشتند.


یکی از بازیکنان مدنظر کی‌روش در این پست، محمدرشید مظاهری دروازه‌بان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بود. مظاهری تنها دروازه‌بانی است که در کل بازی‌های لیگ حاضر بوده و در این حین موفق به دفع چهار پنالتی شده است. وی در جام باشگا‌ه‌های آسیا هم با ۳۲ سیو، رکورددار است و به شایستگی در لیست تیم ملی قرار دارد.


 این بازیکن برای قرار گرفتن در قفس توری ایران در مسابقات جام جهانی، رقیبان سرسختی از جمله علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده دارد. بیرانوندی که در بازی‌های مقدماتی جام جهانی تنها دو گل دریافت کرد و از طرف دیگر عابدزاده‌ای که علی‌رغم سن کمی که دارد بازی‌های درخشانی در لیگ برتر پرتغال به نمایش گذاشته است.


اما همدلی و اتحادی که برای بالا بردن پرچم ایران در تیم ملی به وجود آمده است، باعث شده این رقابت بیش از هر زمانی تبدیل به رفاقت شود. حال برای هیچ کدام از این بازیکنان فرقی ندارد که کدام یک درون دروازه ایران قرار می‌گیرد؛ بلکه به دنبال این هستند به شعار تیم ملی عمل کرده و دل ۸۰ میلیون ایرانی را شاد کنند.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها