کد خبر : 1531612 | 28 خرداد 1397 ساعت 15:56 | 323.8K بازدید | 0 دیدگاه

مکزیک؛ آمیگو دوست داشتنی‌ها

به فغانی بگویید یک پنالتی از تو طلبکاریم!

ادگار وارلو خبرنگار مکزیکی با اشاره به تقابل تیمش در جام جهانی آلمان ابراز امیدواری می کند اینبار هم جدال ویژه ای با ایران پیش رو داشته باشند.

به فغانی بگویید یک پنالتی از تو طلبکاریم!

به گزارش "ورزش سه"،  آلمان یوآخیم لوو برای تکرار قهرمانی  و قدرتنمایی در روسیه حاضر شده بود؛این را می شد در اولین تمرین آنها بعد از حضور در سن پترزبورگ لمس کرد. ژرمن‌ها حتی مانوئل نویر را بعد از مصدومیتی طولانی بار دیگر در اردوگاه خود می دیدند تا جام را هم اکنون بالای دستان گلر قابل اعتماد خود رویاپردازی کنند. اما این مکزیکی‌های غیرقابل پیش بینی و هیجان انگیز با روحیه ای که  ازهواداران پرشور خود گرفته بودند تمام برنامه ها را برهم زدند.از همان لحظات قبل از شروع بازی در استادیوم لوژنیکی نیز مشخص بود  که هجوم هواداران مکزیک به این استادیوم می تواند دردسری بزرگ برای  ژرمن ها محسوب شود. 


پرشور و خستگی ناپذیر؛ آنها دو ساعت پیش از بازی در استادیوم حاضر شدند و با انواع و اقسام ابزارهای تشویقی خستگی ناپذیر به حمایت از کشورشان پرداختند. 

 

1311363


ادگار وارلو خبرنگار مکزیکی حاضر در استادیوم لوژنیکی که در نزدیکی ما نشسته در خصوص  حمایت هواداران این کشور می گوید: هیچ کس در مکزیک نیست که طرفدار فوتبال باشد و در روسیه حاضر نشده باشد. ما برای یک اتفاق بزرگ اینجا هستیم. نمی گویم قهرمانی که شاید غیرممکن اما ما برای بزرگترین لذت در اینجا حاضر شده‌ایم. ما می خواهیم تاریخ حضورمان در روسیه را تمدید کنیم و به این زودی خیال بازگشت نداریم. اصلا هوای مکزیک الان برای بازگشت خوب نیست! این شاید برای شما شوخی باشد. اما ما قدرت اتفاق بزرگ را داریم.


وارلو بعد از اینکه متوجه شد خبرنگار ایرانی هستیم در خصوص بازی مقابل مراکش و بعد از آن مقابل اسپانیا گفت: کی روش مربی بزرگی است.خیلی خوشبخت هستید. ما او را دنبال می کنیم. من رئالی هستم و او هرچند تجربه ناموفقی داشت اما بعد از برد مقابل مراکش من امیدوارم بتوانید مقابل اسپانیا هم نتیجه بگیرید. جام جهانی را با لذت دنبال کنید. اینجا جایی برای لذت است و چرا ما و شما در آن حاضر نباشیم.


این خبرنگار پرشور مکزیکی در ادامه با اشاره با تقابل ایران مقابل تیم ملی کشورش در جام جهانی 2006 آلمان گفت: یادم هست. خوب بازی کردید اما ما برتر بودیم. باید به ما احترام می گذاشتید. ما فوق العاده بودیم و البته بدشانس که بالاتر نرفتیم. اینبار امیدوارم شانس تقابل مجدد برابر یکدیگر را داشته باشیم. شاید یک جای خوب از مرحله جام. هیچ چیز برای پنهان کردن رویاهای‌مان اینجا وجود ندارد.

 

1311367

 


مکزیک در نهایت برد؛ آلمانی که جام قبلی را با برد هفت گله مقابل برزیل خاطره ساز شده بود. مکزیکی‌ها اکنون خوشحال ترین هواداران دنیا هستند. شادی آنها حتی طعنه به طعنه شادی ما بعد از پیروزی مقابل مراکش می زند و شاید تنها به این خاطر که آنها برای جشن پیروزی تجربه کافی را دارند اما شاید بتوان به حرف‌های ادگار اطمینان کرد؛ اینجا در روسیه هیچ چیزی برای پنهان کردن رویا وجود ندارد و می توان رویاها را جشن گرفت.

 

صحبت‌های ما البته بعد از اینکه اعلام کردیم علت توجه ما به این دیدار به خاطر حضور داور ایرانی بوده گل انداخت. او برای فغانی ابراز امیدواری کرد تا قضاوت خوبی برای تیمش داشته باشد. اما بعد از اینکه در نیمه دوم یک خطای مشکوک برای تیمش در محوطه جریمه آلمان شکل گرفت نظرش تغییر کرد: لطفا ویدئو چک، هی مربی ویدئو چک بخواه. این حق ماست. به فغانی بگویید بردیم اما باید یک پنالتی به ما می داد. ما این را از او طلبکار خواهیم بود اما خوشحالیم که او تحت تاثیر آلمان قرار نگرفت.

 

1311371

 

حمید ابراهیمی

دیدگاه‌ها