کد خبر : 1535017 | 09 تیر 1397 ساعت 21:43 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

کری خوانی ستاره کرواسی برای تیم ملی اسپانیا

ایوان راکیتیچ، هافبک توانای تیم ملی کرواسی از همین حالا کری خواندن را با تیم ملی اسپانیا آغاز کرده است.

کری خوانی ستاره کرواسی برای تیم ملی اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، اگر تیم ملی اسپانیا و کرواسی قادر به غلبه بر روسیه و دانمارک در مرحله یک هشتم باشند، در دور بعدی به مصاف هم خواهند رفت و راکیتیچ مرحله یک چهارم را پایان خوبی برای لاروخا تصور کرد.

 

1315739

 

راکیتیچ گفت: "نیمار یکی از بازیکنان مورد علاقه من در جهان بوده و من همیشه می خواهم بازیکنی مانند او را در تیم خود داشته باشم. نیمار سبک ویژه ای برای بازی کردن دارد که لزوما برای همه خوشایند نیست، اما این مدل بازی نیمار بوده و وی اینگونه از فوتبال لذت می برد، بنابراین وی همیشه خطرات زیادی را متحمل می شود.

 

نیمار در میان بهترین های جهان جای دارد و او در طول این مسابقات بهتر هم می شود. حالا می توان گفت نیمار کمتر درباره آسیب دیدگی خود فکر می کند و من مطمئن هستم که همه ما در طول این مسابقات از فوتبالی که نیمار ارائه میدهد لذت خواهیم برد."

 

کاندیدای قهرمانی در جام جهانی: "صادقانه بگویم، اسپانیا بهتر از دیگر تیم هاست و من فکر می کنم که آنها یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی در این مسابقات هستند.

 

لاروخا 3 بازی دشوار در مرحله گروهی داشتند، اما اعتماد به نفس آنها بالاتر از هر تیم دیگری است. من تیم ملی اسپانیا را بسیار خوب می شناسم و بهترین ها را برای آنها آرزو می کنم، اما امیدوارم اسپانیا در یک چهارم با جام وداع کند. بعد از حذف شدن آنها می توانند به خوبی استراحت کنند زیرا قرار است برابر کرواسی به میدان بروند."

دیدگاه‌ها