کد خبر : 1546686 | 27 مرداد 1397 ساعت 16:08 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

این بار از ورزشگاه آزادی برد می خواهیم؛

والی: پورموسوی حق دارد، هواداران صبر داشته باشند

کاپیتان تیم فولاد خوزستان ضمن حمایت از سرمربی این تیم، به هواداران اهوازی وعده داد تیم فولاد فصل خوبی را در پیش خواهد داشت.

والی: پورموسوی حق دارد، هواداران صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، ایوب والی کاپیتان تیم فولاد خوزستان پس از اینکه تیمش در یک بازی نسبتا عجیب سه امتیاز خانگی مقابل نساجی مازندران به دست آورد و به جمع بالانشینان جدول اضافه شد، در گفت و گو با ورزش سه پیرامون این بازی و شرایط کلی تیم فولاد اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. ما بعد از باخت به پرسپولیس شرایط سختی داشتیم و به نوعی به غیرتمان برخورده بود. در بازی بعدی مقابل نفت مسجدسلیمان هم بد نبودیم و به تساوی رسیدیم؛ اما این بازی خیلی تلاش کردیم و توانستیم در شرایطی سخت به برتری دست پیدا کنیم. کار هر تیمی نیست در آن شرایط نتیجه را برگرداند.

 

او درباره روندی که فولاد در این 4 هفته داشته، افزود: صد درصد پیشرفت را در تیم و بازیکنان حس می کنم. ما بازی اولمان را بردیم ولی حقیقتا خیلی خوب بازی نکردیم. در دیدار دوم به پرسپولیس باختیم و مقابل نفت هم خوب بودیم اما این بازی خیلی موقعیت داشتیم. قطعا تیم ما در آینده خیلی بهتر می شود. ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم و این قول را می دهم که در آینده بهتر می شویم.

 

والی درباره اینکه تنها فولاد و پارس جنوبی توانسته اند از بازی های خانگی خود کل امتیازات را به دست آورند و میزان تاثیر گرمای هوای جنوب روی این مسئله خاطرنشان کرد: فکر نکنید تنها تیم هایی درگرما ضربه میخورند که میهمان هستند. اتفاقا میزبان که هر روز در آن شرایط حضور دارد و تمرین می کند هم به شکل شدیدتری با این مشکل روبرو است. بدن های بازیکنانی که هر روز در گرما هستند، تحلیل می رود و این به ضرر ما است. گرما چیزی نیست که به آن عادت کنیم و برعکس، آب بدن در این شرایط گرفته می شود و تاثیر منفی می گذارد. مطمئن باشید این نتایج خوب خانگی ما دلیلی به جز گرما دارد و حتما شرایط تیمی و تلاش های بازیکنان و همچنین تدابیر تاکتیکی کادر فنی بوده که باعث چنین اتفاقی شده است.

 

کاپیتان فولاد در خصوص اتفاقات بازی اخیر این تیم و شعارهایی که در اوایل زمان بازی علیه کادر فنی این تیم شنیده شد، گفت: در بازی پرسپولیس نتیجه بدی گرفتیم و اعتراض هایی مطرح شد. در این بازی هم فکر می کنم هواداران ما کمی عجولانه رفتار کردند و ترسیدند بازی به همان شکل جلو برود. آنها نگران این بودند که نتیجه ی آن دیدار، مقابل نساجی هم تکرار شود. البته همه هواداران این کار را انجام ندادند و یک سری از آنها بودند. نکته مهم این است که پس از دومین قهرمانی فولاد در لیگ برتر که در سال 93 اتفاق افتاد، انتظارات به شکل شدیدی از تیم بالا رفت و حتی فولاد هواداران بسیار بیشتری پیدا کرد. این ها باعث فشار روی تیم است. از هواداران تیم می خواهم صبرشان را بالا ببرند و از رفتار عجولانه پرهیز کنند. ما خوشبختانه تیم خوبی داریم و امسال هم که با کسب مجوز جذب بازیکن خارجی، نیروهای بیشتری به تیم اضافه کردیم. این تیم قطعا خیلی بهتر خواهد شد و ما می خواهیم دل هواداران اهوازی را شاد کنیم.

 

این بازیکن باتجربه درباره نگرانی های سیروس پورموسوی از تکرار اتفاقاتی که سال گذشته روی سکوها در اهواز رخ داده بود، افزود: من از آقای پورموسوی حمایت می کنم چرا که ایشان مربی بنده است. می دانم که پارسال اختلافاتی در سکوها وجود داشت و پس از آن باشگاه اقدام به تعیین مسئول کانون هواداران کرد. همچنان جلسه هایی در این رابطه در حال برگزاری است. کنترل این مسائل کار باشگاه است و بازیکن و مربی نباید تمرکزشان را روی چنین چیزهایی بگذارند.

مدافع تیم فولاد در مورد بازی هفته آینده این تیم مقابل استقلال هم گفت: تجربه قبلی ما در آزادی طوری بود که نیمه اول گل خوردیم ولی بد نبودیم. در نیمه دوم هم خواستیم جبران کنیم ولی خیلی زود یکی از بهترین بازیکنان ما اخراج شد و همین شرایط را سخت تر کرد. روند تیم ما رو به رشد است و می خواهیم نتیجه های خوبمان را در دیدارهای بعدی هم ادامه دهیم. استقلال در بازی قبلی خود باخته و زخم خورده است و به همین دلیل به دنبال برد خواهد بود؛ اما مطمئن باشید ما هم تیم خیلی خوبی داریم و برای کسب نتیجه عالی به زمین می رویم.

دیدگاه‌ها