کد خبر : 1554924 | 28 شهریور 1397 ساعت 11:32 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول و بهترین شروع در 57 سال گذشته

لیورپول با پیروزی که شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن به دست آورد، بهترین شروعش در 57 سال قبل را تجربه کرد.

لیورپول و بهترین شروع در 57 سال گذشته

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ، شب گذشته موفق شدند پاری سم ژرمن را در خانه با نتیجه 3-2 شکست دهند و اولین سه امتیاز اروپایی فصل را کسب کنند. اما این پیروزی، در ادامه پیروزی‌های لیورپول در لیگ برتر به دست آمد. آنها در 5 بازی خود در لیگ برتر نیز موفق به کسب پیروزی شده اند و به نظر می‌رسد امسال برای اتفاقات بزرگ و طلسم شکنی خود را آماده کرده اند.

 

1337580

 


لیورپول فصل گذشته در لیگ برتر موفقیتی نداشت ولی در چمپیونزلیگ توانست تا فینال رقابت‌ها صعود کند. با این حال آنها مقابل رئال مادرید شکست خوردند و جام را از دست دادند. لک لک ها تابستان نسبتا شلوغی را تجربه کردند و با جذب چندین بازیکن با کیفیت، خود را برای فصل جاری به خوبی آماده کردند.

 

آمادگی بالای آنها تا به اینجا در تمامی بازی ها مشهود بوده و به نظر می‌رسد امسال شکستن طلسم 28 ساله قهرمانی در لیگ برتر، بیش از همیشه در دسترس آنها باشد، هر چند رقیب سرسختی مثل چلسی که  در تمامی بازی‌هایشان به پیروزی رسیده اند، شانه به شانه لیورپول در حرکت است.

 

آخرین بار که لیورپول چنین شروع درخشانی داشت به سال 1961 بازمی‌گردد. در آن زمان، قرمزهای مرسی ساید در دسته دوم لیگ انگلیس حضور داشتند و با قهرمانی در این لیگ و به ثمر رساندن 99 گل توانستند به دسته اول صعود کنند.

 

شاگردان کلوپ روز شنبه باید به مصاف ساوتهمپتون بروند و سپس در جام اتحادیه مقابل چلسی بازی کنند.

دیدگاه‌ها