کد خبر : 1556053 | 01 مهر 1397 ساعت 22:04 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض طلایی بعد از 90 دقیقه حرص و جوش (عکس)

پرسپولیس در حالی سپیدرود رشت را شکست داد که آدام همتی، خرید پرسروصدای این تیم در آخرین دقایق موفق به گلزنی شد.

تعویض طلایی بعد از 90 دقیقه حرص و جوش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت 90 دقیقه حمله کردند اما گل پیروزی بخش در دقیقه 91 حاصل شد. توپ بلوکه شده در محوطه جریمه به آدام همتی رسید و او با شوتی سرکش، قفل دروازه داریوش ملکی را شکست. این گل، چهارمین پیروزی پرسپولیس را رقم زد، برد های قبلی برابر پدیده، فولاد، نساجی و سپیدرود رقم خوردند و در کنار این پیروزی ها سه تساوی نیز رقم خورد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در رده دوم قرار بگیرند.

 

قرمزهای پایتخت هفتمین هفته لیگ هجدهم را در حالی سپری کردند که بازی های نسبتا آسان تر این تیم نیز به پایان رسید. آن ها تا اینجای فصل از بین بالانشینان تنها با پدیده مشهد و استقلال خوزستان دیدار کرده بودند و موفق به شکست این تیم ها شده بودند. پرسپولیس در هفته های بعدی باید به مصاف استقلال، پیکان، سایپا، ذوب آهن، سپاهان، ماشین سازی، تراکتورسازی و پارس جنوبی برود؛ دیدارهایی که به مراتب سخت تر هستند.

 

بنابراین شاگردان پروفسور کار سختی برای گرفتن امتیازات بعدی خواهند داشت. با این حال، آن ها اکنون میانگین بیشتر از 2 امتیاز دارند و این نشان می دهد اوضاع در دوران محرومیت برایشان به خوبی پیش می رود. اکنون تنها پدیده بالاتر از تیم پرسپولیس قرار دارد و اختلاف امتیاز نیز تنها یک امتیاز است.

 

همچنین باید توجه داشت که در سال های اخیر پرسپولیس مقابل تیم های قدرتمند نظیر استقلال، سپاهان و تراکتورسازی عملکرد بهتری داشته است که شاید دلیل این موضوع، نمایش هجومی این تیم ها  باشد. تیم برانکو در این فصل برابر نفت مسجد سلیمان، استقلال خوزستان و صنعت نفت در حالی متوقف شد که این تیم های خوزستانی با تمام توان مقابل پرسپولیس دفاع و ایستادگی می کردند و بدون شک در بازی با تیم های قدرتمند خبری از این سبک بازی نخواهد بود.

 

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها