کد خبر : 1567100 | 17 آبان 1397 ساعت 12:34 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

پهلوان مقابل تیم سابقش هم نیمکت نشین است؟

هافبک سرعتی و تکنیکی تراکتورسازی انگیزه زیادی برای بازی کردن مقابل تیم سابقش دارد.

پهلوان مقابل تیم سابقش هم نیمکت نشین است؟

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر در تبریز از ذوب آهن پذیرایی می کند. یکی از اتفاقات جذاب این مسابقه تقابل احسان پهلوان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر 3 بازیکن سرباز تراکتور که از ذوب آهن با حاشیه های فراوان به تبریز رفته اند.


این 3 بازیکن نیم فصل پارسال در حالی که جنجال های زیادی را تجربه کردند، به عنوان یار سرباز به تراکتور پیوستند و حالا نیز در این تیم حضور دارند.


از جمع 3 بازیکن مذکور مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر توانسته جایگاه ثابت خود را در ترکیب تراکتورسازی به دست آورند اما احسان پهلوان حتی با رفتن جان توشاک و حضور محمد تقوی بازهم در ترکیب ثابت جایی ندارد. او در اکثر مسابقات تراکتور به عنوان یار تعویضی به زمین رفته و البته عملکرد خوبی نیز داشته است.


پهلوان حتی در بازی گذشته با پیکان نیز که اشکان دژاگه در ترکیب اصلی به دلیل مصدومیت حضور نداشت هم فیکس نبود و حالا باید دید آیا تقوی به این هافبک سرعتی و تکنیکی مقابل تیم سابقش میدان می دهد یا خیر.


بی تردید او انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با تیم سابقش یعنی ذوب آهن توانایی هایش را نشان بدهد و برای تراکتورسازی بدرخشد. از سوی دیگر دژاگه در بازی فردا نیز حضور ندارد و فرصت خوبی است تا تقوی، پهلوان باانگیزه را در ورزشگاه یادگار به زمین بفرستد.


دیدار تراکتورسازی و ذوب آهن ساعت 15:30 روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها