کد خبر : 1571541 | 05 آذر 1397 ساعت 15:30 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

راموس بهتر از مدافعان ایتالیایی نیست

ستاره رم: توپ طلا را به رونالدو می دهم

رئال مادرید و آاس رم فردا در ورزشگاه الیمپیکو برگزارکننده یک دیدار حساس خواهند بود.

ستاره رم: توپ طلا را به رونالدو می دهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال صدرنشین گروه است و برای قطعی کردن صعود به عنوان تیم اول به یک هشتم نهایی نهایی لیگ قهرمانان باید بر حریف ایتالیایی پیروز شود. بازی رفت دو تیم با برتری 3-0 کهکشانی ها به اتمام رسید.

 

 

1354593

 

 

استفان الشعراوی، مهاجم رم در آستانه این بازی به آاس گفت:« مشخص است که رئال پس از جدایی رونالدو دچار افت شده است. رونالدو در این باشگاه همه رکوردها را جا به جا کرد و ستاره اصلی رئال بود. البته معتقدم رئال بدون رونالدو و پس از اخراج لوپتگی نیز ارزش و اعتبار همیشگی خود را دارد و نباید هرگز آن را دست کم گرفت.»

 

مقایسه مسی و رونالدو:« سال 2013 با میلان برابر بارسا به میدان رفتم و مسی در نوکمپ دو گل به ما زد. یک گل او از حرکتی به دست آمد که به نظر نمی رسید اصلا خطرناک باشد. او در کمترین فضای ممکن توانایی هایش را به رخ می کشد. سال 2016 با رم برابر رئال به میدان رفتم و رونالدو یک گل به ما زد. از نظر من هر دو بهترین هستند و انتخاب یکی دشوار است.»

 

توپ طلا:« از نظر من رونالدو شایسته این عنوان است. این تدوام او از نظر من حیرت انگیز است. مسی نیز به همچنین. هر دو خارق العاده هستند و بدون افت.»

 

 

1327199

 

 

بازیکن تاثیرگذار رئال:« از نظر من مودریچ. از سبک بازی او لذت می برم. او رهبر رئال در زمین است.»

 

راموس:« مدافعان باید از نظر فیزیکی در بالاترین سطح باشند. راموس شم گلزنی بالایی دارد و بازیکن بزرگی است. او همه افتخارات ممکن را کسب کرده اما از نظر من فرقی با مدافعان ایتالیایی ندارد و برتر از آنها نیست.»

 

دیدگاه‌ها