کد خبر : 1577574 | 29 آذر 1397 ساعت 11:44 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

ورود سولسشر به هتل معروف مورینیو(عکس)

اوله گونار سولسشر که به عنوان مربی موقت منچستریونایتد تا پایان فصل منصوب شده به شهر منچستر رسید و به هتل لووری وارد شد تا برای اولین تمرین خود با یونایتد آماده شود.

ورود سولسشر به هتل معروف مورینیو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  اوله گونار سولسشر، بازیکن نروژی سابق منچستریونایتد که بعد از اخراج ژوزه مورینیو به عنوان مربی موقت یونایتد منصوب شده دیشب به شهر منچستر رسید و به هتل لووری وارد شد تا برای حضور در اولین جلسه‌ی تمرینی منچستریونایتد بعد از اخراج مورینیو آماده شود. عده‌ی زیادی عکاس و خبرنگار در مقابل ورودی هتل لووری منتظر ورود سولسشر بودند تا تصاویر لحظه‌ی ورود او را مخابره کنند.

 

1365154

 

سولشر که همین آخر هفته اولین بازی‌اش با عنوان سکاندار منچستریونایتد را در مقابل کاردیف تجربه خواهد کرد امروز پنج‌شنبه اولین جلسه‌ی تمرینی شیاطین سرخ را هدایت خواهد کرد. او چهارشنبه با هواپیما از نروژ به منچستر پرواز کرده و از فرودگاه بلافاصله راهی هتل لووری شد، هتل مشهوری که مورینیو در طول دوران سکانداری یونایتد در آن اقامت داشت.

 

1365155

 

معلوم نیست که آیا سولشر در همان اتاق مورینیو اقامت خواهد داشت یا نه، اتاقی که هزینه‌ی اقامت او در آن هر شب 816 پوند بوده است. سولسشر دستیار سابق سر الکس فرگوسن، مایک فلان را به عنوان کمک خود در کادر فنی یونایتد منصوب کرده است.

 

1365158

 

سولسشر که قصد دارد یونایتد را دوباره به جمع چهار تیم صدرنشین لیگ برتر برگرداند در ماه ژانویه مبلغ 50 میلیون پوند از طرف مدیران یونایتد دریافت خواهد کرد تا برای تقویت تیم خرج کند. به گزارش رسانه‌های انگلیسی اولویت اول سولسشر استخدام یک مدافع خواهد بود هر چند یک مهاجم هم در رادار سولسشر و کادر فنی‌اش قرار خواهد داشت.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها