کد خبر : 1578583 | 03 دی 1397 ساعت 13:32 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: مشکل چلسی روحی روانی است

مائوریزیو ساری، سرمربی چلسی به انتقاد از رویکرد و روحیه بازیکنانش پرداخت و مدعی شد که مشکل تیم او، مشکل روحی روانی است.

ساری: مشکل چلسی روحی روانی است

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندنی در دیدار اخیر خود مقابل لسترسیتی با شکست 1-0 زمین را ترک کردند که با توجه به برتری چلسی در زمین، گلزنی واردی در دقیقه 55 بر خلاف روند بازی بود. ساری مدعی شد که روحیه بازیکنانش مشکل تیم در این بازی بود و موضوع عدم آمادگی فیزیکی را رد کرد.

 

 

1350209

 

 

با این حال او مدعی شد که تیمش نیازی به روانشناس ندارد. او گفت:" نه ما روانشناس در تیممان نداریم. در حال حاضر در تیم ما روانشانسی نیست زیرا کار آسانی نیست.  15 سال پیش در ایتالیا روانشناس ورزشی داشتیم و کار خیلی خیلی سختی بود زیرا باشگاه‌ها در آن موقع آماده چنین چیزی نبودند ولی فکر می‌کنم در حال حاضر نیز آماده نیستند.

 

عملکرد فیزیکی مشکل تیم ما نیست، البته من از آمار اطلاعی ندارم ولی مقابل بورنموث یکی از بهترین بازی های فصل را داشتیم. فکر نمی‌کنم شرایط فیزیکی در دو دقیقه عوض شود. مقابل لستر، ما 55 دقیقه خوب بودیم و در عرض دو دقیقه گل خوردیم بنابراین فکر می‌کنم دلیلی پشت قضیه باشد. بازی را باختیم زیرا واکنش بازیکنان پس از گل اشتباه بود، به نظرم باید ادامه می‌دادیم. ما کنترل کامل بر بازی داشتیم، خطرناک بودیم و حریف فشاری نمی‌آورد بنابراین باید به جنگیدن ادامه می‌دادیم."

دیدگاه‌ها