کد خبر : 1592463 | 29 بهمن 1397 ساعت 09:14 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی شبه‌مافیایی در سری سی ایتالیا

از عجایب فوتبال ایتالیا: شکست 20-0 تیم هفت‌نفره

در رقابتهای سری C ایتالیا، تیم پرو پیاچنزا در بازی مقابل کوئنو به جای یازده بازیکن با هفت بازیکن به میدان رفت و این بازی را با نتیجه 20-0 واگذار کرد. این بازی با انتقادهای زیادی مواجه شد.

از عجایب فوتبال ایتالیا: شکست 20-0 تیم هفت‌نفره

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرو پیاچنزا در بازی اخیر خود، در حالی که در رقابتهای سری سی به مصاف کوئنو می‌رود، در آغاز بازی به جای یازده بازیکن با هفت بازیکن وارد زمین می‌شود که همگی در رده‌ سنی نوجوانان و جوانان هستند. جالب اینجا است که داور بازی را با همین شرایط برگزار کرده است و پیاچنزا در نهایت با نتیجه 20-0 شکست می‌خورد.

 

پیاچنزا در آستانه اخراج شدن از سری سی قرار دارد، چرا که به گفته مسئولین فوتبال ایتالیا نتایج سه مسابقه خود در فصل جاری را دستکاری کرده است. از سوی دیگر گفته می‌شود این باشگاه با کادر فنی و بازیکنانش مشکلات مالی دارد و حقوق آنها را از ماه اوت پرداخت نکرده است. در نتیجه بسیاری از بازیکنان حاضر به بازی برای این تیم نیستند.

 

1382978

 

پیاچنزا برای اینکه از اخراج خود از سری سی جلوگیری کند، تصمیم می‌گیرد در بازی مقابل کوئنو حتما به میدان برود. چرا  که مسئولین لیگ به این تیم گفته بودند که قرار نگرفتنش جلوی کوئنو در این بازی، کاسه صبرشان را لبریز کرده است و پیاچنزا را به دسته چهارم فوتبال ایتالیا خواهند فرستاد.

 

اما پیاچنزا در نهایت موفق می‌شود هفت بازیکن در رده سنی نوجوانان را پیدا کند و به میدان بفرستد. از سوی دیگر باشگاه تنها بعد از گذشت سه دقیقه، پخش زنده بازی برای هوادارانش را قطع می‌کند چون به این نتیجه می‌رسد که تماشای یک شکست سنگین و تحقیرآمیز برای هوادارانش بیش از حد توهین‌آمیز خواهد بود.

 

1382977

 

بعد از این بازی عجیب و غریب، گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت:" اتفاقی که در کوئنو و در بازی این تیم مقابل پرو پیاچنزا افتاد، توهین به فوتبال و اصول ساختاری آن است".

 

باید دید در روزهای آینده مقامات مسئول فوتبال ایتالیا درباره پیاچنزا چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

دیدگاه‌ها