کد خبر : 1629811 | 22 مرداد 1398 ساعت 15:26 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان دو خروجی جدید معرفی می کند

باشگاه پیکان امروز با دو بازیکن خود قطع همکاری خواهد کرد.

پیکان دو خروجی جدید معرفی می کند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پیکان برای شروع فصل جدید لیگ برتر، دست به تغییرات وسیعی زده و رفته رفته خود را مهیای لیگ نوزدهم می‌کند.


بعد از اینکه حجت صدقی، دروازه بان سابق این تیم که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی ملوان شده بود، در بازگشت به این تیم مورد توجه کادرفنی قرار نگرفت، پایان همکاری خودروسازان با این گلر اعلام شد.


آرمان قاسمی نیز دیگر بازیکنی بود که در این فصل موردتوجه کادرفنی و مدیران باشگاه قرار نگرفته و در اتفاقی عجیب بعد از سال‌ها حضور در این تیم، از جمع پیکانی‌ها خارج شده است.


باشگاه پیکان بیشترین خروجی را البته در خط هجومی خود داشته و نفرات شاخصی همچون محمد قاضی، عیسی آل کثیر و محمد روستایی از جمع این تیم جدا شده‌اند.


گفته می‌شود امروز نیز حسین فرکی به جمع بندی لازم برای خروج نام دو بازیکن دیگر نیز خواهد رسید که یکی از هافبک‌های جوان تیم نیز احتمالا در این لیست خواهد بود.


با توجه به شروع فصل جدید که از هفته بعد استارت خواهد خورد، باشگاه پیکان با نظر کادرفنی اقدام به جذب چند بازیکن دیگر در کوران مسابقات خواهد کرد. آنها در حال حاضر در خط دروازه به یک گلر جوان چشم دوخته‌اند و در خط حمله نیز به دنبال تقویت تیم هستند.

دیدگاه‌ها