کد خبر : 1630562 | 26 مرداد 1398 ساعت 13:35 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو و گواردیولا در رینگ بوکس

پپ گواردیولا در آستانه دیدار امروز منچسترسیتی مقابل تاتنهام می‌گوید پوچتینو در گذشته تعریف و تمجید او از تاتنهام را بد برداشت کرده است.

پوچتینو و گواردیولا در رینگ بوکس

 

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا که تیمش منچسترسیتی امروز در دومین هفته فصل جدید لیگ برتر جزیره به مصاف تاتنهام می‌رود می‌گوید مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام در گذشته تعریف و تمجید او از این تیم را اشتباه برداشت کرده است.

 

1427052

 

گواردیولا و شاگردانش امروز در خانه خود ورزشگاه اتحاد میزبان تاتنهام هستند. گواردیولا در آستانه این بازی به ماجرای گذشته خود با پوچتینو اشاره کرد و گفت او واقعا از پوچه و تیمش تعریف کرده بوده ولی سرمربی تاتنهام صحبت‌های او را بد برداشت کرده و فکر کرده او تیمش را مسخره می‌کند درحالیکه پپ واقعا از عملکرد تاتنهام و سرمربی‌اش تعریف کرده بوده.

 

گواردیولا در این باره گفت:" نمی‌دانم پوچتینو از طرف مربی‌های دیگر مثل من هم با تعریف و تمجید مواجه می‌شود یا نه ولی فکر نکنم مربی‌های دیگر مثل من از او و کارش تعریف کرده باشند".

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت:" نظر من راجع به پوچتینو خیلی مثبت است حتی اگر او حرفم را باور نکند. بله او یک مربی خیلی خیلی درجه‌یک است".

 

پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز تاتنهام مقابل سیتی به شوخی گفته بود دوست دارد با گواردیولا در رینگ بوکس دیدار کند. پوچتینو گفت برای مصاف با گواردیولا آماده است هر چند تاکید کرد فوتبال یک بازی تیمی است و نباید به مبارزه دو سرمربی تقلیل داده شود.

 

دیدگاه‌ها