کد خبر : 1638154 | 30 شهریور 1398 ساعت 13:20 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

اورا: پس احترام به منچستریونایتد کجا رفته؟

پاتریس اورا، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید از افول اخیر این باشگاه ناراحت وعصبانی است و می‌گوید با برگشتن ستاره‌های بزرگ این تیم از مصدومیت، ورق به نفع شیاطین سرخ برخواهد گشت.

اورا: پس احترام به منچستریونایتد کجا رفته؟

به گزارش "ورزش سه"،  پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد که با این تیم پنج بار قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفته و هشت سال یکی از ستاره‌های بزرگ این تیم بوده می‌گوید از افول اخیر این باشگاه ناراحت و عصبانی است. ولی اورا پیش‌بینی می‌کند که بعد از بازگشت ستاره‌های بزرگ این تیم از مصدومیت ورق به نفع شیاطین سرخ برخواهد گشت.

 

1349625

 

اورا در آستانه بازی فردای یونایتد با وستهام در این باره گفت:" هفته قبل که با لستر بازی داشتیم خیلی‌ها می‌گفتند بازی سختی در پیش داریم چون آنها روی فرم هستند و کار ما سخت خواهد بود. چیزی که من را ناراحت و عصبانی می‌کند همین است. پس احترام به منچستریونایتد کجا رفته؟ من دلم می‌خواهد همه دوباره از ما بترسند".

 

ستاره سابق یونایتد در ادامه گفت:" می‌دانم بازی با وستهام ساده نخواهد بود ولی ما هم منچستریونایتد هستیم و این را هرگز نباید فراموش کنیم. من می‌خواهم غرور و حتی تکبر یونایتد برگردد. حتی اگر رقیب ما ساده نباشد همه باید بدانند که ما یونایتد هستیم. وقتی می‌شنوم مردم طوری راجع به یونایتد صحبت می‌کنند که انگار ما چیزی نیستیم عصبانی می‌شوم".

 

پاتریس اورا در ادامه گفت:" می‌دانم بعضی‌ها گفتند که ما در مقابل لستر خوب بازی نکردیم ولی سه امتیاز را بردیم. اما باور کنید وقتی تیم ما کامل شود و بازیکنان مصدوم برگردند روزهای بهتری در انتظارمان خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها