کد خبر : 1644222 | 27 مهر 1398 ساعت 15:30 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سیدجلال و ترابی 

لیست پرسپولیس برابر پیکان مشخص شد

با اعلام لیست پرسپولیس برای دیدار مقابل پیکان، خبر خوب برای هواداران این تیم، آمادگی مهدی ترابی برای همراهی سرخپوشان خواهد بود.

لیست پرسپولیس برابر پیکان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، گابریل کالدرون که چهار بازیکن تیمش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، قادر خواهد بود از حضور مهدی ترابی در جدال با شاگردان حسین فرکی سود ببرد.


نکته دیگر لیست پرسپولیس برای این دیدار بازگشت سیدجلال حسینی به جمع سرخپوشان خواهد بود. کالدرون که در دیدار برابر شهرخودرو از کاپیتان تیمش استفاده نکرده بود و حواشی زیادی به همین دلیل شکل گرفته بود، این بار مدافع باتجربه تیمش را در لیست قرار داده است.


با این حال او برای این بازی قادر به استفاده از شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی و فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت و همچنین بشار رسن و کمال کامیابی نیا نخواهد بود.


علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه، جونیور براندائو، حسین ماهینی، احسان حسینی، امیر روستایی، مهدی عبدی، احمد نوراللهی، وحید امیری، محسن ربیع‌خواه، سعید حسین‌پور، محمد نادری و علی علیپور نفرات حاضر در اردوی پرسپولیس برای دیدار با پیکان خواهند بود.

دیدگاه‌ها