کد خبر : 1651910 | 05 آذر 1398 ساعت 18:46 | 116.7K بازدید | 0 دیدگاه

رابطه بازیکنان با ویلموتس خوب بود

کنعانی: بروید بازیکنی که به برانکو زنگ زده را پیدا کنید

مدافع پرسپولیس در خصوص حضور برانکو در ایران گفت: بنده هیچ خبری در مورد آقای برانکو ندارم. ان شاالله هر اتفاقی می‌افتد به نفع تیم ملی باشد.

کنعانی: بروید بازیکنی که به برانکو زنگ زده را پیدا کنید

به گزارش "ورزش سه" محمد حسین کنعانی زادگان بعد از بازی پرسپولیس و نفت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر رابطه نه چندان خوب ویلموتس و بازیکنان تیم ملی گفت: نه چنین چیزی نیست. آقای ویلموتس به بچه ها احترام می گذاشتند و بازیکنان هم این کار را می کردند. حرف هایی در فضای مجازی شنیدیم اما چنین چیزی نیست که بچه ها با ویلموتس بد باشند و یا حتی برعکس آن.

 

کنعانی در مورد بی انگیزه بودن ویلموتس در تیم ملی نیز گفت:این را از خودشان بپرسید نه من. من بازیکن هستم و چیزی نباید بگویم.

 

وی درباره تمرینات کم تیم ملی قبل از بازی با عراق گفت: چنین چیزی نبود و تمرینات خیلی خوبی داشتیم. دو جلسه بیشتر تمرین کردیم. لژیونرها بازی داشتند و اگر زودتر تمرین داشتیم لژیونرها نبودند که هماهنگ باشیم.

 

مدافع تیم ملی در خصوص خداحافظی مسعود شجاعی بعد از بازی با عراق گفت:نه چنین چیزی اصلا نبود.

 

کنعانی زادگان از حضور برانکو در ایران اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: بنده هیچ خبری در مورد آقای برانکو ندارم. ان شاالله هر اتفاقی می‌افتد به نفع تیم ملی باشد.

 

به بازیکنان پرسپولیس گفته اند که برانکو سرمربی تیم می‌شود و به همین دلیل تعدادی از آن‌ها به سرمربی سابق خود زنگ زده‌اند. وی در پاسخ به این سوال جنجالی گفت: من چیزی نمی‌دانم. آن چند نفر را پیدا کنید. من زنگی به برانکو نزدم.

دیدگاه‌ها