کد خبر : 1653608 | 14 آذر 1398 ساعت 10:07 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

پنجشنبه 14 آذر؛

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

گوشه‌ای از ترندهای ورزشی و به خصوص فوتبالی در شبکه‌های اجتماعی.

هشتگ حاشیه؛ از کجا چه خبر؟

 

امروز پنجشنبه 14 آذر در "ورزش سه" به ترندهای ورزشی در شبکه‌های مختلف اجتماعی خواهیم پرداخت. این مطلب تا پایان امروز به روزرسانی خواهد شد.

 

 

1456884

-زلاتان در ادامه‌ی مصاحبه‌ی جنجالیش با مجله‌ی GQ ایتالیا گفته: "وقتی رونالدو (برزیلی) بازی می‌کرد، همه می‌خواستن ازش تقلید کنن. او کسی بود که باعث می‌شد بایستم جلوی تلویزیون و بازی رو تماشا کنم.

 

امروز دیگه زیاد کسی رو مثل این نمی‌بینم. شاید امباپه... تو ۱۹ سالگی از همین الان یه ستاره‌ست. امیدوارم هنوز عطش و اشتیاقش رو برای بازی داشته باشه."

 

 

1456879

-اینترمیلان و آاس رم بعد از اون تیتر نژادپرستانه‌ی "جمعه‌ی سیاه" هر دو روزنامه‌ی کوریره دلو اسپورت رو تحریم کردن و اجازه نمیدن تا آخر سال در تمریناتشون حضور داشته باشن و یا با بازیکنانشون تماس بگیرن.

سری‌آ قصد داره مقابل نژادپرستی بایسته.

 

 

1456880

- سون هیونگ میون به دلیل شکست تاتنهام از یونایتد افسرده و رنجیده است. سون گفته: "من بیشتر از این ناراحتم که ما می‌دونیم می‌تونیم بهتر باشیم."

 

 

1456867

- زلاتان علاوه بر حرف‌های قبلیش راجع به کریستیانو رونالدو که پیشتر نقل شد، گفته رونالدوی واقعی برزیلی بود.

 

 

 

1456863

-توییتر باشگاه بارسلونا با انتشار دو عکس از لئو مسی و آنسو فاتی که در تمرین این تیم در حال رد شدن از تونل شادی هم‌تیمی‌هایشان هستند، برای عکس مسی توییت کرده: این بهترین بازیکن جهان است که دارد تبریکات هم‌تیمی‌هایش را دریافت می‌کند. در توضیح عکس فاتی هم نوشته: این هم یکی از جوانان باشگاه است که پس از بهبود شرایط قراردادش، تبریکات هم‌تیمی‌هایش را دریافت می‌کند.

 

 

 

1456854

-اسکای اسپورتز نوشته: انتظار میره که مائوریسیو پوچتینو هفته‌ی آینده به اروپا برگرده تا پس از اخراج از تاتنهام راجع به حرکت بعدیش تصمیم بگیره.

 

 

 

1456842

- زلاتان امروز خیلی اظهارنظر کرده راجع به همه چی و حسابی شهر رو به هم ریخته! راجع به کریستیانو رونالدو گفته: "رفتن به یوونتوس براش یه چالش بود؟ یه چالش؟ جدی؟ این چالشه که بری به باشگاهی که 7 تا قهرمانی لیگ رو پشت سر هم برده؟ این چرت و پرته!"

 

 

 

1456829

- مک‌تومینای عاشق اوله است.

مک‌تومینای که دیشب مورد تمجید سولسشر هم قرار گرفت گفته: "واضحه که به عنوان بازیکن وظیفه‌مونه که بریم تو زمین و بهترین نمایشمون رو برای او انجام بدیم و امیدوار باشیم که می‌تونیم این کار رو بکنیم، چون ما دوستش داریم. ما به عنوان یک گروه و تیم هم او رو دوست داریم."

 

 

 

1456789

- گرت بیل ممکن است بازی با اسپانیول و ال‌کلاسیکو را از دست بدهد. او سه روز است که با تیم تمرین نکرده.

 

 

 

1456780

-ماتراتزی جواب زلاتان را داده، او در صفحه مجازی خود با انتشار عکسی از اینتر با جام قهرمانی چمپیونزلیگ از زلاتان تشکر کرده و گفته بدون تو ما هرگز نمی‌تونستیم برنده بشیم.

در واقع از زلاتان تشکر کرده که اینتر رو ترک کرده، به بارسا رفته و بعد بارسلونا توسط اینتر حذف شده و اینتر به قهرمانی در چمپیونزلیگ رسیده.

 

 

1456739

-زلاتان و کارهاش! زلاتان به تازگی تعریف کرده: من در یوونتوس بودم و با اینتر بازی داشتیم. ماتراتزی به قصد کشت من رو تکل کرد و مصدوم شدم.

 4 سال بعد او سمت من اومد و من با یک فن تکواندو زدمش و فرستادمش بیمارستان. استانکوویچ از من پرسید که چرا این کار رو کردی؟ من بهش گفتم: من برای این چهار سال منتظر موندم!

 

 

 

1456710

- تیری آنری گفته بدون گل‌های اوبامیانگ نمی‌دونم الان کجا بودیم.

واقعن بدون پیر امریک اوبامیانگ آرسنال الان کجا بود؟

 

 

 

1456694

-میل آنلاین نوشته که آنچلوتی تنها یک هفته با اخراج از ناپولی فاصله داره. جو خصمانه‌ای که تو تیم حاکم شده بازیکن‌ها رو به چهار دسته تقسیم کرده؛ بزرگترهای شورشی، ستاره‌های ناراضی، میانجی‌ها و جوان‌هایی که دارن سعی می‌کنن خونسردیشون رو حفظ کنن.

 

 

 

 

1456693

- رسمی: ادن هازارد اولین ال‌کلاسیکوی فصل رو از دست داد.

یه حالگیری حسابی اونم درست وقتی که بالاخره داشت به فرم ایده‌آل خودش تو تیم جدید می‌رسید.

 

 

1456678

-مسی راجع به اینکه چرا در فیفا د بست به سادیو مانه به عنوان بهترین بازیکن رای داده گفته: "امسال بازیکنان خوب زیادی داشتیم اما من مانه رو انتخاب کردم چون بازیکنیه که از تماشاش لذت می‌برم، او یه سال عالی با لیورپول داره."

 

 

14566751456674

- دست دادن کواچیچ و جان تری بعد از بازی دیروز چلسی و استون ویلا هم حادثه‌ساز شده! ترول فوتبال با انتشار عکس‌هایی از این صحنه به شوخی توییت کرده: جان تری دست ماتئو کواچیچ رو بعد از پایان بازی شکست.

 

 

 

1456673

-این سوال و جواب بامزه‌ی سه هوادار لیگ برتر انگلیس در فضای مجازی با استقبال زیادی روبه‌رو شده.

هوادار اول با انتشار عکسی از الکس فرگوسن، آرسن ونگر و ژوزه مورینیو نوشته: سه مربی برتر تاریخ لیگ برتر. ختم کلام.

هوادار دومی پرسیده: پپ گواردیولا مرده نکنه؟

هوادار سومی جواب داده: گواردیولا داره می‌ذاره لیورپول برنده‌ی لیگ بشه. اون سه تا هیچوقت نذاشتن.

 

 

 

 

1456670

- در حالی که جهان فوتبال در سرتاسر دنیا و به خصوص ایتالیا شاهد موج جدیدی از حملات نژادپرستانه علیه بازیکنان سیاه‌پوست است، روزنامه‌ی ایتالیایی کوریره دلو اسپورت در اقدامی غیرحرفه‌ای و انتقاد برانگیز از تیتر "جمعه‌ی سیاه" برای اشاره به دیدار دوباره‌ی  لوکاکو و اسمالینگ استفاده کرد. این حرکت نژادپرستانه با انتقادات فراوانی روبه‌رو شد. باشگاه رم با محکوم کردن این حرکت گفته که این تیتر وحشتناک بود و همه‌ی ما در تلاشیم تا با مشکل نژادپرستی در فوتبال ایتالیا برخورد کنیم.

 

 

 

1456661

- سون هیونگ مین در راه منچستر یونایتد؟ مایکل اشمایکل دروازه‌بان اسطوره‌ای منچستریونایتد گفته که دلم می‌خواد سون رو تو اولدترافورد ببینم.

 

 

 

 

1456662

-حواشی بازی دیروز منچستر یونایتد و تاتنهام هنوز ادامه داره. گل با انتشار عکس‌های برخورد جیمز و مورینیو توییت کرده: تنها چیزی که مورینیو در بازگشت به اولدترافورد نصیبش شد یه پای کبود بود!

 

 

 

1456665

- به نظر میاد که مارکو سیلوا در راه بیرون رفتن از اورتونه و ممکنه دیوید مویس مردی باشه که جانشینش میشه. مویس مربی سابق اورتون بوده.

 

 

1456652

- با بیشتر شدن احتمال رفتن امباپه به رئال در تابستان، پاری‌سن‌ژرمن از رئال مادرید خواسته که وینیسیوس جونیور رو تو هم پیشنهاد خرید امباپه وارد کنن.

 

 

1456648

- مارکو سیلوا هم بعد از نتایج ضعیفش با اورتون و باخت 2-5 دیشب به لیورپول در خطر اخراجه و هیئت مدیره‌ی باشگاه قراره راجع به آینده‌ش تصمیم بگیرن.

اورتون از 15 بازی 14 امتیاز گرفته و تو جدول لیگ برتر هجدهمه. فقط نوریچ و واتفورد از اورتون امتیازات کمتری دارند.

 

 

 

1456647

- خبرها حاکی از اینه که دیه‌گو سیمئونه به دلیل استارت ضعیف فصل با خطر اخراج قریب‌الوقوع از اتلتیکومادرید مواجه شده.

 

 

 

1456632

- بیل در جشن قبل از کریسمس رئال مادرید که بازیکن‌ها به صورت ناشناس به هم کادو میدن، یه چوب گلف از یکی از هم‌بازی‌هاش هدیه گرفته. هم‌تیمی‌های بیل حسابی تو این مهمونی شام با او شوخی کردن.

دیگه همه‌ی دنیا می‌دونن اول ولز، دوم گلف، سوم رئال مادرید.

 

 

 

1456626

- کلوپ روی بردن جایزه‌ی اصلی تمرکز کرده: " من دوست دارم تو یه فصل 32 مسابقه بدون باخت داشته باشیم. فصل پیش ما تقریبا 38 بازی شکست‌ناپذیر بودیم اما کافی نبود. آمار خوبیه ولی من واقعا علاقه‌ای بهش ندارم. شروع خوبیه، فقط همین. شاید یه شروع عالی باشه."

اشاره‌ی کلوپ به رکورد 32 بازی بدون شکست لیورپول در لیگ برتره.

 

 

 

1456621

-با برد دیشب برابر اورتون، یورگن کلوپ با صدمین برد خودش در 150مین بازی با لیورپول رسید. فقط مورینیو در تعداد بازی کمتری (142 بازی) به این رکورد رسیده. سومین نفر هم سر الکس فرگوسن افسانه‌اییه که تو 162 بازی به صدمین برد خودش رسیده.

 

 

1456617

- بی‌بی‌سی اسپورت هم به بازگشت جان تری به استمفورد بریج پرداخته و نوشته: سلاح‌های جوان چلسی بازگشت کهنه‌سرباز به استمفورد بریج را خراب کردند.

 

 

1456616

- بازی دیشب چلسی و استون‌ویلا که با برد 1-2 چلسی به پایان رسید هم به دلیل رویارویی دو کاپیتان سابق چلسی بازتاب زیادی داشت. فرانک لمپارد حالا سرمربی چلسی است و جان تری دستار سرمربی استون ویلا. اکانتی با انتشار عکس این دو در زمان بازی و در لباس مربیگری نوشته دیدار دوباره در استمفورد بریج.

 

 

 

1456612

-اکانت گل به صحبت‌های مورینیو راجع به راشفورد در کنفرانس خبری بعد از بازی پرداخته و پرسیده مارکوس راشفورد تو منچستر داره بزرگ میشه؟

سولسشر خیلی از نمایش راشفورد راضی بود و در قسمتی از حرف‌هاش گفت که این پسر 22 سالشه و امروز یه جوری بازی کرد که انگار تو حیاط خلوت یا باغ داره با رفقاش بازی می‌کنه.

 

 

 

1456619

- نیمار هم دیشب پس از اینکه توسط یک جایگاه هواداری PSG هو شد، گل دقیقه‌ی 85 خودش رو اینجوری جشن گرفت.

 

 

 

1456609

- پاری‌سن‌ژرمن هم با دو گل امباپه و نیمار، نانت رو شکست داده. اکانت توییتر این باشگاه درباره‌ی گلزنی امباپه نوشته: یک گل همه‌جوره زیبا و ورود به جمع ده گلزن برتر تاریخ باشگاه. 71 گل در 101 بازی از کیلیان امباپه، او حالا به اندازه کارلوس بیانکی آرژانتینی برای پاریسی‌ها گل زده.

 

 

 

1456606

- گل با انتشار بخشی از حرف‌های مورینیو در کنفرانس خبری بعد از بازی نوشته ژوزه مورینیو نتونست در برابر تیکه انداختن به منچستریونایتد مقاومت کنه...

مورینیو در بخشی از حرف‌هاش گفته برای منچستر آسون‌تره وقتی مقابل تیم‌هایی که از خودش بهترن بازی می‌کنه.

 

 

 

1456605

- لیورپول با شکست‌ناپذیری در 32 بازی لیگ یه رکورد تیمی جدید ثبت کرده.

 

 

1456598

-واینالدام که گل پنجم و دقیقه نود لیورپول رو به ثمر رسوند توییت کرده: آنفیلد تو محشر بودی. خوشحالم که تونستیم پنج تا گل براتون بزنیم.

 

 

 

1456596

- لیورپول هم در دربی دیشب با اورتون 2-5 برنده شد تا نشون بده قصد رحم کردن به هیچ تیمی رو نداره. سادیو مانه حسابی در این بازی درخشید. این اکانت با مقایسه‌ی آمار مانه و صلاح پرسیده که آیا حالا مانه مرد اصلی لیورپوله؟

 

 

1456602

- یک هوادار منچستر هم توییت کرده: عکس سال.

 

 

 

 

1456592

- فوتبال توییت نوشته: تحقیرکننده‌ترین دست روی سر کشیدنی که شما در زندگی خواهید دید!

 

 

 

1456595

- این حرکت سولسشر در پایان بازی بازتاب گسترده‌ای داشته و شوخی‌های زیادی باهاش شده. این اکانت نوشته اوله مورینیو رو در زمین و بیرون زمین شرمنده کرد.

 

 

 

1456600

-اکانت توییتر لیگ برتر به رکورد جالب منچستریونایتد بعد از بازی دیشب اشاره کرده: منچستریونایتد در 138 بازی قبلی خود در اولدترافورد وقتی که اول گل زده بازنده نبوده!

 

 

 

1456597

- خود مارکوس راشفورد توییت کرد: اونایی که با ما شک دارن فقط به من انگیزه‌ی بیشتری میدن. یه شب مناسب اولدترافورد و سه امتیاز عالی.

 

 

 

 

1456601

- هنری میلنر خبرنگار ورزشی نوشت راشفورد استعداد خاص خودش رو ثابت کرد.

 

 

1456599

-منچستر یونایتد  دیشب با درخشش راشفورد از سد مورینیو و تاتنهام گذشت. بردی که خیلی بیشتر از سه امتیاز می‌ارزید! راشفورد در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین هم شناخته شد تا اکانت توییتر منچستر بنویسه کی دیگه قرار بود باشه؟

 

 

دیدگاه‌ها