کد خبر : 1657503 | 01 دی 1398 ساعت 20:43 | 84.4K بازدید | 0 دیدگاه

پنالتی پس گرفته شده عامل ادامه بازی؛

اتفاق عجیبی که در لیگ دسته سه افتاد (عکس)

یکی از بازی های برگزار شده در لیگ دسته سوم دیدار دو تیم برق شیراز و سپاهان ایذه بود. دیداری که یک پنالتی بحث برانگیز در آن وجود داشت. ضربه ای که به نوعی عاملی برای ادامه بازی دو تیم لقب گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول دور نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران امروز در شهرهای مختلف برگزار شد و دیدار دو تیم برق شیراز و سپاهان ایذه یکی از این بازی ها بود که عصر امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد. دیداری که در نهایت با حساب سه بر صفر به سود تیم شیرازی به پایان رسید.

 

اما نکته عجیب هفته اول این بازی ها در همین دیدار اتفاق افتاد. نکته ای که به اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم میزبان برمی گشت. در حالی که حدود بیست دقیقه از بازی این دو تیم گذشته شده بود اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم برق شیراز باعث شد تا تیم مهمان به تصمیم داور میدان به شدت اعتراض کنند و در این میان از ادامه بازی امتناع بورزند. وقتی این اتفاق یعنی اعتراض ایذه ای ها ادامه دار شد و آنها راه خارج از زمین را در پیش گرفتند داور میدان مجبور به باز پس‌گیری پنالتی گرفته شده به سود برقی ها شد تا سپاهانی ها رضایت به ادامه بازی دهند و در نتیجه دو تیم در میدان حضور پیدا کنند!

 

1462941

 

هرچند این تصمیم داور هم با اعتراض برقی ها روبرو شد اما آنها که پیروزی بر سپاهان را دور از دسترس نمی دیدند رضایت به باز پس گرفتن تصمیم توسط داور دادند و به این ترتیب آنها و سپاهانی ها به بازی ادامه دادند. دیداری که در نهایت با حساب سه بر صفر به سود تیم برق شیراز به پایان رسید تا یکی از اتفاقات اعجاب آور فوتبال ایران این بار در لیگ دسته سوم فوتبال ایران اتفاق بیفتد.

 

1462940

 

مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم فوتبال ایران در سه گروه ۱۰ تیمی برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند و تیم‌های دوم و بهترین تیم سوم در مرحله پلی آف به مصاف هم می‌روند تا تکلیف تیم چهارم صعود کننده مشخص شود.

 

تیمی که امروز با نام برق شیراز در دیدار برابر سپاهان ایذه به میدان رفت همان تیم برق شیراز اصلی است که در سال های اخیر به طور کامل افول کرده بود و به همین دلیل تیم دیگری به عنوان برق جدید شیراز آغاز به کار کرده بود. برقی های اورژینال! که اخیرا کار خود را آغاز کرده اند با خرید سهمیه تیم پویندگان صنعت فجر پا به بازی های دور نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران گذاشته اند.

دیدگاه‌ها