کد خبر : 1657637 | 02 دی 1398 ساعت 14:44 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا و ماموریتی دشوار برای احیای اوزیل

به نظر می رسد که مسوت اوزیل با روی کار آمدن میکل آرتتا امید بیشتری برای آینده خود در آرسنال داشته باشد.

آرتتا و ماموریتی دشوار برای احیای اوزیل

به گزارش "ورزش سه"، هنگامی که میکل آرتتا به شکل رسمی به عنوان سرمربی جدید آرسنال انتخاب شد، مسوت اوزیل در صفحه توئیتر خود از این انتخاب استقبال کرد. اوزیل در این توئیت نوشت: " به خانواده آرسنال خوش آمدی"

 

تا همین اواخر اوزیل نقش مهمی را در آرسنال ایفا می کرد اما بعد از روی کار آمدن اونای امری اوضاع برای اوزیل نیز تغییر کرد. ستاره آلمانی آرسنال در این فصل کم تر توسط امری به کار گرفته شد و در اکثر بازی ها یک نیمکت نشین محض بود. حالا اما آرتتا هدایت توپچی ها را بر عهده گرفته است؛ کسی که به نظر می رسد بر خلاف امری اعتقاد ویژه ای به اوزیل داشته باشد. آرتتا اخیرا در مصاحبه ای پیرامون اوزیل گفته بود: " او بازیکن بسیار مهمی برای باشگاه است. مسوت فوق العاده است و من می دانم که اگر او روحیه خوبی داشته باشد، می تواند به تیم کمک کند."

 

 

1460525

 

 

با وجود حمایت آرتتا اما فردریک لیونگبرگ، سرمربی سابق توپچی ها که بعد از اونای امری به شکل موقت هدایت این تیم را بر عهده داشت از برخی رفتار های اوزیل انتقاد کرده بود. او پس از بازی با اورتون در این باره گفته بود: " او امروز خیلی بد رفتار کرد و من به او گفتم که چنین رفتار هایی در شان باشگاه آرسنال نیست. این ها چیزی نیست که من از بازیکن آرسنال انتظار داشته باشم."

 

با این همه اما حالا آرتتا یک نقش بسیار مهم را بر عهده دارد و آن چیزی نیست جز احیای مسوت اوزیل. اتفاقی که می تواند در روند نتیجه گیری و پیشرفت آرسنال طی هفته های آینده تاثیر مهمی داشته باشد.

دیدگاه‌ها