کد خبر : 1657782 | 03 دی 1398 ساعت 10:09 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

به یاد کسر 6 امتیاز؛ مهاجری مربی بحران

رضا مهاجری در حالی تیمش را برای بازی با پرسپولیس آماده می کند که به معنی واقعی کلمه با کمبود بازیکن مواجه است.

به یاد کسر 6 امتیاز؛ مهاجری مربی بحران

به گزارش "ورزش سه"، میلاد سرلک، حسن جعفری، رضا علیاری و نوید عاشوری که هر چهار بازیکن از مهره های کلیدی و تاثیر گذار نساجی در نیم فصل نخست بودند، قرارداد خود را یک طرفه با نساجی فسخ کرده اند. ظاهرا در قرارداد این بازیکنان بندی قرار داده شده که اگر تا نیم فصل 50 تا 60 درصد دریافتی نداشته باشند، می توانند قرارداد خود را فسخ کنند و این در حالی است که میزان دریافتی بازیکنان پرسپولیس و استقلال هم به این درصد نرسیده است و از سویی باشگاه نساجی با توجه به روشن شدن تکلیف مدیریت باشگاه به بازیکنان خود قول داده در روزهای آینده به وعده های مالی خود عمل خواهد کرد. هم چنین علی شجاعی و رضا دهقانی هم در اردوی امید حضور دارند. وینگر چپ و راست نساجی که در بیشتر بازی های این تیم در دور رفت بازی کرده اند و از مهره های کلیدی تیم به شمار می روند.

 

ارنج تیم نساجی بدون این 6 بازیکن به طور حتم برای رضا مهاجری سخت است. هر چند او در طول دوران مربیگری با بحران های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. رضا مهاجری در دوران حضور در پدیده با کسر 6 امتیاز مواجه شد. از سویی مشکلات مدیریتی در این تیم موجب شد تا در فصل کسر 6 امتیاز، تیم بحران مالی هم داشته باشد اما او در هر شرایطی دست از مبارزه بر نداشت و انصافا همواره تیم های تحت هدایتش حتی در روزهای بحرانی هم زیبا بازی کرده اند.

 

نساجی این فصل هم برای رضا مهاجری بحران زا بوده است. ابتدای فصل مالکین جدید باشگاه نتوانستند به هیچ یک از تعهدات خود عمل کنند و حتی تیم از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری هم در مضیقه شدید بود تا جایی که حدادیان و صینعی فر دوباره تیم را تحویل گرفتند. در ادامه اختلافات این دو مالک از نظر روحی و روانی به تیم ضربه زد و حالا که همه سهام تیم به یکی از مالکین واگذار شده، رضا مهاجری برای آخرین بازی تیم با کمبود بازیکن مواجه است. همه این ها در حالی است که بازی با پرسپولیس از بازی های معوقه نساجی به حساب می آید و سازمان لیگ نمی بایست قرارداد بازیکنان این تیم را پیش از این بازی یک طرفه فسخ می کرد و باید برگه فسخ قرارداد را بعداز این بازی به آنها می داد.

 

با همه این اوصاف تماشاگران تیم نساجی همواره در روزهای بحرانی در کنار نساجی بوده‌اند و رضا مهاجری و تیمش را تشویق کرده‌اند. به طور حتم این بزرگترین دلگرمی برای این مربی است که در بحرانی ترین شرایط هم به راه خود ادامه می دهد. البته فوتبال زیبای نساجی در این فصل مزید بر علت شده تا تماشاگران نساجی هر چه بیشتر در کنار رضا مهاجری و تیمش باشند.

دیدگاه‌ها