کد خبر : 1658751 | 08 دی 1398 ساعت 10:58 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهدیخانی: روی اشتباهات فردی گل خوردیم

داور 7 دقیقه اضافه کرد تا بازی مساوی شود

هافبک تیم امید معتقد است این تیم از اردوی قطر به بهترین شکل استفاده کرده و با آمادگی کامل وارد رقابت های تایلند می شود.

داور 7 دقیقه اضافه کرد تا بازی مساوی شود

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال مهدی مهدی خانی در ادامه صحبت هایش در خصوص بازی دوستانه امید ایران و قطر گفت: خوشبختانه در بازی آخر مقابل قطر عملکرد خوبی داشتیم. بازی را بسیار خوب شروع کردیم و با دو گل از حریف پیش افتادیم. هم چنین دو بار بازیکن حریف اخراج شد که با صلاحدید آقای استیلی بازیکن جایگزین وارد کردند و باز هم مقابل تیم کامل بازی کردیم. در دقایق پایانی هم روی اشتباهات فردی گل خوردیم و البته داور هم فکر می کنم حدود 7 دقیقه وقت اضافه گرفت و بازی را تا زمانی ادامه داد که قطر به گل تساوی برسد و درست بعد از گل قطر سوت زد. با این وجود ما از این بازی به خوبی استفاده کردیم و کادر فنی از عملکرد بچه ها راضی بود.

 

بازیکن باشگاه واراژدین کروواسی در پایان پیرامون اردوی قطر گفت:از این اردو به بهترین شکل استفاده کردیم. امکانات، شرایط و زمین تمرین بسیار عالی بود و انشالله با آمادگی کامل راهی تایلند خواهیم شد. امیدوارم در آنجا هم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم بهترین عملکرد را نشان بدهیم.

 

بازی دوستانه امید ایران با قطر شب گذشته در دوحه با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت. امیدها امروز به تهران باز می گردند تا بعد از چند روز استراحت راهی تایلند محل برگزاری بازی های انتخابی المپیک 2020 توکیو شوند.

دیدگاه‌ها