کد خبر : 1660914 | 19 دی 1398 ساعت 15:07 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون:

احتمالاً مانه به خاطر این حرف از من متنفر می شود

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول، مدعی شد محمد صلاح و روبرتو فیرمینو بیشترین پاس ها را از جانب او دریافت می کنند.

احتمالاً مانه به خاطر این حرف از من متنفر می شود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت لیورپول در یکی دو فصل اخیر مدافعان کناری این تیم بوده اند. اندی رابرتسون در منطقه چپ و الکساندر آرنولد در منطقه راست نمایش های فوق العاده را ارائه می دهند‌. این دو در دفاع کم اشتباه ظاهر می‌شوند و در حمله نیز پاس گلهای زیادی را برای مهاجمان لیورپول ارسال می کنند.



اندرو رابرتسون طی یکی دو فصل اخیر پیشرفت چشمگیری زیر نظر یورگن کلوپ داشته است. این ستاره تیم ملی اسکاتلند حالا به صحبت درباره عملکردش پرداخته است. رابرتسون در این باره گفت: " هنگام نفوذ هایم همیشه فاصله ایجاد شده بین مدافعان و دروازه‌بان حریف را در نظر می‌گیرم و پاس هایم را با توجه به آن ارسال می‌کنم. من خودم یک مدافع هستم و می‌دانم که فضاهایی وجود دارد که شما قصد ندارید در آن مکان ها به دفاع کردن بپردازید بنابراین همان موقعیت ها را مورد هدف قرار می دهم."

 

 

1426587

 


رابرتسون در ادامه در یک ادعای جالب گفت: " فکر می‌کنم که صلاح و فیرمینو بیشتر توپ‌ها را از جانب من دریافت می‌کنند. احتمالاً وقتی مانه این حرف‌ها را بشنود از من متنفر خواهد شد! با این همه خوشحال هستم که چنین مهاجمان فوق‌العاده‌ای در خط حمله لیورپول هستند که می‌توانند پاس های من را به بهترین شکل ممکن تبدیل به گل کنند."

دیدگاه‌ها