کد خبر : 1660938 | 19 دی 1398 ساعت 17:15 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز پروسه سخت بقا در گل گهر سیرجان

مدیران گل گهر سیرجان علیرغم نمایش غیرقابل توجیهی که در نیم فصل اول به جا گذاشته‌اند، به دنبال این هستند تا پروسه بقا را به خوبی پشت سر بگذارند و در این راه به تقویت تیم پرداخته‌اند.

آغاز پروسه سخت بقا در گل گهر سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، گل گهرسیرجان به عنوان یکی از تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر، در شرایطی که انتظار می‌رفت با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد بتواند خیلی زود به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال ورشکسته ایران از حیث مالی تبدیل شود، در نیم فصل اول دور از انتظار ظاهر شد. شاید در این اتفاق بتوان تجربه اول حضور آنها در لیگ برتر و بستن تیم در قامت تیمی در حد لیگ آزادگان اشاره کرد. موضوعی که باعث شده آنها علیرغم تغییر در کادرفنی همچنان از دستیابی به امتیازات دور مانده و نیم فصل اول را با کسب تنها 10 امتیاز از 16 دیدار به پایان برسانند.


با این حال تجربه بالای مجید جلالی به عنوان سرمربی باعث شده تا امیدواری در ادامه فصل برای مدیران و هواداران این تیم برای رسیدن به امتیاز بقا افزایش یابد. آنها نسبت به تمامی تیم‌های مدعی سقوط از حیث یارگیری عملکرد بهتری تا به اینجا داشته‌اند و مهره‌های خوبی را برای تقویت در ادامه فصل جذب کرده‌اند و طبق ادعای مدیرعامل و سرمربی این تقویت طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.


تقویت از آذربایجان و شهرخودرو


مهمترین مهره‌های نقل و انتقالاتی گل گهر سیرجان از دو تیم تراکتور و ماشین سازی به این تیم اضافه شده‌اند. آنها احمد زنده‌روح و احمد موسوی را از دو تیم ماشین سازی و تراکتور به خدمت گرفته‌اند و البته باید به جذب یونس شاکری نیز از شهرخودرو اشاره کرد.


زنده‌روح در این فصل به عنوان پدیده در ماشین سازی ظاهر شده و توانسته گل‌های حساسی نیز به ثمر برساند و اکنون با 7 گل زده در جدول مدعیان آقای گلی قرار دارد. هافبک دفاعی تازه وارد گل گهر مطمئنا یکی از بزرگترین ضعف‌های این تیم را در خط میانی پوشش خواهد داد و این در حالیست که آنها همچنان امیدوار به جذب ستاره‌ی دیگری برای خط میانی خود خواهند بود.


سیداحمد موسوی نیز دیگر خرید سورپرایز گل گهر سیرجان است؛ بازیکنی که در ماشین سازی چهره شد و در نهایت توانست نظر تراکتور را به خود جلب کند. مدافع راست سابق تراکتور با قدرت تکنیکی و سرعت بالا در حمل توپ یکی از مهره‌هایی است که مطمئنا می‌تواند عصای دست مجید جلالی برای دستیابی به امتیازات لازم در ادامه فصل باشد.


یونس شاکری نیز به عنوان زننده گل‌های حساس و سه امتیازی طی مدت اخیر در ترکیب شهرخودرو شناخته می‌شد و با توجه به تجربه بالای سال‌ها بازی در لیگ برتر و همچنین انگیزه‌ای که دارد، ضعف گلزنی گل گهر را که با تنها 6 گل زده آماری عجیب و باورنکردنی را به خود اختصاص داده، را قادر به تغییر خواهد کرد.


رضا علیاری و میلاد کمندانی نیز دو بازیکن دیگری هستند که از سوی مجید جلالی برای حضور در این تیم با مهر تایید همراه شده‌اند. علیاری، مدافع سابق تیم‌های نفت تهران، سایپا و نساجی را در کارنامه دارد با 25 سال سن و تجربه لازم به دنبال اثبات توانایی خود در تیم جدید خواهد بود و میلاد کمندانی نیز که زمانی در پرسپولیس حضور داشت و از او به عنوان یک استعداد یاد می‌شد، اکنون با تجربه حضور در پدیده مشهد و بعد از آن ملوان، در بازگشت دوباره به لیگ برتر به دنبال این خواهد بود تا توانایی خود را اثبات کند.


هجوم دوباره به نقل و انتقالات


طبق ادعای مجید جلالی و مدیرعامل گل گهر، کار این تیم در نقل و انتقالات همچنان ادامه خواهد داشت و آنها طی روزهای کوتاه باقیمانده بار دیگر به دنبال راضی کردن برخی ستاره‌ها برای حضور در جمع آبی‌پوشان خواهند بود. باید دید آیا گل گهر که برای فرار از منطقه سقوط و دستیابی به امتیاز بقا به حداقل 15 امتیاز نیاز خواهد داشت و باید برابر رقبای مستقیم خود در مسیر سقوط به امتیاز دست یابد، آیا قادر خواهد بود از این مخمصه فرار کند یا خیر.

دیدگاه‌ها