کد خبر : 1661046 | 20 دی 1398 ساعت 15:18 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان بندرانزلی 0 شهرداری بم 6

غرق ملوانان با پوکر رکورددار گلزنی

تیم شهرداری بم که 11 بازی ابتدایی را بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به پایان رسانده بود امروز هم توانست در انزلی به یک پیروزی پرگل کارش را به پایان برساند.

غرق ملوانان با پوکر رکورددار گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، انزلیچی ها که به زمین آمده بودند تا بتوانند برابر حریف نامدار خود به امتیاز دست پیدا کنند در نهایت با یک شکست پرگل به کار خود پایان دادند.

 

آنها که در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ موفق بَه کسب امتیازاتی خوبی شده بودند در بازی امروز که در وضعیت جوی نامساعد و زمینی باتلاقی برگزار می شد نتوانستند برابر حریف نامدار خود خود قد علم کنند. آنها با این شکست شش گله، موفق به کسب امتیازی نشدند تا همچنان 14 امتیازی باقی ماندندتا در رده هشتم جدول رده بندی حضور پیدا کنند.

 

در سوی دیگر بمی ها که در این دیدار توانستند با بردی شیرین بازی را تمام کنند و همچنان تیم صدرنشین لیگ لقب دارند. شهرداری چی ها در حال حاضر تنها تیمی هستند که در 12 دیدار خود به برتری برسند و هم اکنون با 36 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته اند.

 

1468362

 

زهرا قنبری که عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال بانوان را یدک می کشد در دیدار امروز اصطلاحا پوکر کرده و 4 بار دروازه حریف خود را باز کرد. فاطمه گرایلی و منا حمودی دو بازیکن دیگر این تیم هستند که در بازی امروز موفق به گلزنی شدند تا شهرداری بم همچنان تیم شماره یک فوتبال ایران ایران لقب بگیرد.

 

نکته جالب درباره دیدار این دو تیم اینکه در دیدار رفت نیز ملوانان در بم حضور پیدا نکرده بودند و همین دلیل بازی برگشت برای آنها بسیار مهم بود. حالا ملوانان یکی از تیم هایی هستند برابر یک تیم لیگ برتری در هر دو بازی رفت و برگشت شکست را پذیرا شدند. در بازی رفت به دلیل جریمه انضباطی حاصل  از غیبت در خانه حریف و در بازی برگشت نیز به دلیل حضور در زمین و دریافت 6 گل!

دیدگاه‌ها