کد خبر : 1666037 | 13 بهمن 1398 ساعت 13:38 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل زاده رفیق صمیمی من است اما...

جهانی: شجاع پایم را زد و پنالتی بود

میلاد جهانی می‌گوید: آنجایی که توپ را بلند کردم شجاع پایم را زد اما چون نمی‌خواستم جو استادیوم خراب شود، اعتراض نکردم.

جهانی: شجاع پایم را زد و پنالتی بود

به گزارش "ورزش سه"، میلاد جهانی ستاره تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به صحنه مشکوک به پنالتی، عنوان کرد: آن صحنه که توپ را بلند کردم زد به پای من و صددرصد پنالتی بود. من اصلا قصد دایو نداشتم و می‌خواستم جدا شوم و پاس بدهم. آنجایی که توپ را بلند کردم شاید پایش به توپ هم خورده باشد اما به پای من هم خورد و خطا بود.

 

هافبک خوش تکنیک تیم آبادانی در پاسخ به این سوال که چرا اعتراض نکرد، گفت: نمی‌خواستم جو را خراب کنم و دوست نداشتم به داور هم بی احترامی کنم و خوبیت ندارد. من با شجاع هم رفیق صمیمی هستم و درباره آن صحنه اصلا صحبت نکردیم.

 

جهانی درخصوص مشکلات مالی صنعت نفت نیز اظهار داشت: تمرکز تیم بهم خورده، مشکل مالی هست. ما 40 درصد نگرفته‌ایم. در بازی با نفت مسجدسلیمان از هم پرسیدیم چقدر گرفتید که گفتند 60 درصد یا 40 درصد. ما هم می‌گوییم اگر از یک نهاد پول می‌گیریم چرا تفاوت دارد؟

 

ستاره صنعت نفت درخصوص احتمال جدایی اسکوچیچ گفت: ما با آقای اسکوچیچ کار کردیم و خیلی چیزها یاد گرفتیم و رفتنش هم تاثیر می‌گذارد. هرکسی مشکل شخصی دارد و من نمی‌توانم بگویم بمان یا برو. ما در شرایط زندگی اسکوچیچ نیستیم. اگر بماند خیلی خوشحال می‌شویم.

 

میلاد جهانی در پایان افزود: امیدواریم تیم شرایط خودش را پیدا کند و بهتر شود و بتوانیم با انگیزه کار کنیم تا فصل را به خوبی تمام کنیم.

دیدگاه‌ها