کد خبر : 1667159 | 18 بهمن 1398 ساعت 17:55 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی با ورونا

ساری: رونالدو در بهترین شرایط ممکن است

سرمربی یوونتوس پیش از بازی با ورونا از آمادگی بالای کریستیانو رونالدو خبر داد.

ساری: رونالدو در بهترین شرایط ممکن است

به گزارش"ورزش سه"، یوونتوس با سه امتیاز اختلاف نسبت به اینتر در صدر جدول سری آ قرار دارد و مثل سال های گذشته شانس اول قهرمانی محسوب می شود. بیانکونری فردا از هفته 23 سری آ باید در زمین ورونا به میدان بروند و بدون تردید به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی کنند.

 

 

1450920

 

 

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس در نشست خبری این بازی گفت:« ورونا این فصل تیم خیلی باثباتی بوده، فصل فوق‌العاده‌ای را تا به اینجا سپری کرده و در چندین بازی شکست نخورده است. آنها تیم خطرناکی هستند و به اعتقاد من بازی سختی در انتظارمان است.»

 

وضعیت رونالدو:« رونالدو از زمانی که از درد زانو رهایی یافته، خوب کار کرده و در تمرینات امروز در وضعیت خیلی خوبی بود. او در بهترین شرایط برای بازی فردا قرار دارد.

ما آماده بازی با هر سیستم بازی هستیم که این بزرگترین تضمین برای ما به شمار می‌رود و آماده بازی در هر شرایطی هستیم. ما روی گلزنی با بازیسازی خط میانی خیلی موفق نبوده‌ایم و می‌توانیم از این حیث پیشرفت کنیم. در مقابل از روی بازیسازی خط دفاعی‌مان بیشتر به گل رسیده‌ایم.»

 

مصدومیت کیه لینی:« کیه‌لینی طبق برنامه در حال پیشروی است. پیشرفتی که او در این مدت در ریکاوری‌‌اش داشته، نکته مثبتی است.»

 

 

1432063

دیدگاه‌ها