کد خبر : 1669451 | 30 بهمن 1398 ساعت 14:30 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه سنگین جرارد پیکه به رسوایی اخیر بارسلونا

جرارد پیکه از توضیحات روز گذشته جوزپ بارتومئو رئیس بارسلونا در مورد رسوایی اخیر قانع نشده است.

کنایه سنگین جرارد پیکه به رسوایی اخیر بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، 18 دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که جرارد پیکه موضع رسمی خود در مقابل اتفاقات اخیر در باشگاه بارسلونا را با یک توئیت کوتاه نشان داد.

دو روز پیش فاش شد که باشگاه بارسلونا با شرکتی قرارداد امضا کرده تا در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توئیتر، با ساختن اکانت های فِیک به مخالفان باشگاه و حتی بازیکنان خودی و شخصیت های سیاسی و فوتبالی معروف حمله کند و در عوض چهره مدیران باشگاه را موجه جلوه دهد. اسناد کافی نیز برای اثبات این ادعا انتشار یافته است.

 

 

1438873

 

 

در پی این رسوایی، جوزپ بارتومئو که در راس اتهامات قرار دارد، روز گذشته با بازیکنان در محل تمرین تیم جلسه گذاشت و نیم ساعت برای شان صحبت کرد ولی گویا صحبت های او کمتر کسی را قانع کرده است.

شب گذشته مارشال لورنته یکی از روزنامه نگاران نشریه موندودپورتیوو توئیتی در حمایت از بارتومئو و باشگاه بارسلونا مقابل اتهامات اخیر منتشر کرد که با پاسخ کوبنده پیکه روبرو شد.

کاپیتان بارسلونا در پاسخ به این توئیت نوشت:« عروسک خیمه شب بازی» که نشان می دهد پیکه هیچکدام از حرف های بارتومئو را باور نکرده است و حامیان او را نیز عروسک خیمه شب بازی می داند.

پیکه به همراه مسی یکی از قربانیان این اکانت های دروغین بوده و به شدت از رفتار باشگاه ناراحت است.

 

1408517

دیدگاه‌ها