کد خبر : 1671369 | 09 اسفند 1398 ساعت 23:00 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان های انگلیس به کمپین اتحادیه پیوستند

کاپیتان های تیم ملی زنان و مردان انگلیس به کمپین اتحادیه فوتبال این کشور ملحق شدند.

کاپیتان های انگلیس به کمپین اتحادیه پیوستند

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال جزیره اخیرا کمپینی راه اندازی کرده که هواداران را به رفتاری بهتر در استادیوم ها تشویق می کند. هدف این کمپین ایجاد فضایی مثبت و سالم در استادیوم های فوتبال در انگلیس است و استف هاتن و هری کین، کاپیتان تیم های ملی زنان و مردان انگلیس نیز به این پویش ملحق شده اند.

 

1482124

 

استف هاتن، کاپیتان تیم زنان انگلیس گفت: "مثبت گرایی در فوتبال بسیار مهم بوده و باید محیطی ایجاد شود که همه از فوتبال لذت ببرند. شما می توانید کارهای ولو کوچک در جایگاه تماشاگران انجام دهید، مانند تشویق بازی خوب از سوی هر دو تیم، که تاثیر زیادی روی بازیکنان جوان دارد."

 

هری کین، کاپیتان تیم مردان انگلیس نیز گفت: "در جایگاه والدین و تماشاگران، وظیفه ما این است اطمینان حاصل کنیم کودکان از بازی فوتبال لذت می برند. زمین فوتبال باید جایی برای حمایت و تشویق کردن باشد. جوانان هرگز نباید در کنار زمین احساس فشار و یا ترس کنند، بنابراین من خوشحالم که نامم در این کمپین ثبت می شود و دوست دارم هرچه بیشتر مردم را به انجام این کار تشویق کنم."

 

در نامه این دو نفر آمده است: "والدین و تماشاگران عزیز، اینجا جای مهمی است. شما با پیوستن به این کمپین نقش مهمی ایفا می کنید. شما این توانایی را دارید که روی فوتبال روز تاثیر بگذارید. همیشه به داور و مربیان احترام بگذارید. هنگامی که اشتباهات رخ می دهد نیز حمایت کنید. هرگز رفتارهای توهین آمیز را تحمل نکنید. محیطی امن و سرگرم کننده برای همه ایجاد کنید. بازی کردن در اینجا و رشد یافتن، حمایت خانواده، مربیان و هم تیمی ها به من کمک کرد تا عاشق فوتبال شوم. تشویق و حمایت والدین باعث شد من از این زمین ها به جام جهانی برسم. بنابراین نقش مثبتی در بهبود شرایط فوتبال ایفا کنید، متعهد به نقش آفرینی مثبت به عنوان والدین یا تماشاگر بوده و به کمپین اتحادیه فوتبال محلق شوید."

دیدگاه‌ها