کد خبر : 1671696 | 11 اسفند 1398 ساعت 16:57 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

رئال مادرید صدرنشین لالیگا بدون وی ای آر

رئال در صورت عدم حضور وی ای آر در لالیگا اکنون می توانست بالاتر از بارسا صدرنشین لالیگا باشد.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا بدون وی ای آر

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، از دست رفتن 5 امتیاز در دو بازی گذشته لالیگا باعث شد تا رئال مادرید صدر را به بارسا واگذار کند و حالا با دو امتیاز کمتر، محکوم به پیروزی در ال کلاسیکو باشد.

در دو بازی گذشته، رئالی ها به خصوص نسبت به وی ای آر اعتراضات زیادی داشتند. مقابل لوانته داوری هرناندز هرناندز بحث برانگیز شد و در بازی با سیتی نیز دانیله اورساتو داور ایتالیایی قضاوتی پرحرف و حدیث داشت. در این دو بازی وی ای آر کمکی به حال رئال نکرد تا این تکنولوژی در ال کلاسیکو زیر ذره بین کهکشانی ها باشد.

 

 

1482471

 

 

تا به اینجای فصل، وی ای آر سه بار به سود رئال و 5 بار به ضرر این تیم کار کرده و یک بار نیز دخالت آن بی اثر بوده است. دو گل از سلتا و سویا مردود اعلام شده و پنالتی راموس نیز به دلیل خطای گلر لگانس تکرار داده شد تا رئال به گل برسد.

کارت قرمز مستقیم به مودریچ، پذیرش گل ویارئال و مردود شدن سه گل از یوویچ، هازارد و کاسیمیرو دخالت های وی ای آر به ضرر رئال بوده اند.

یک بار نیز کارت زرد والورده پس گرفته شد و به یوویچ داده شد.

 

وی ای آر اما دو بار به سود بارسا کار کرده و 4 بار نیز به ضرر این تیم. یک پنالتی به سود بارسا و یک گل مردود ختافه، سود وی ای آر به آبی اناری ها بوده و در عوض سه گل از مسی، ویدال و لنگله مردود اعلام شده و یک گل کوین گامیرو نیز که مردود شده بود، به ثبت رسید.

 

بدون احتساب وی ای آر رئال با دو امتیاز بیشتر از بارسا و با 55 امتیاز، اکنون صدرنشین لالیگا بود.

 

 

1482497

 

دیدگاه‌ها