کد خبر : 1672417 | 15 اسفند 1398 ساعت 20:38 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: فرناندز چهارمین قطعه پازل یونایتد است

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تمجید ویژه‌ای از ستاره پرتغالی تیمش یعنی برونو فرناندز انجام داد.

سولسشر: فرناندز چهارمین قطعه پازل یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال ۲۰۱۹ شیاطین سرخ دنیل جیمز، هری مگوایر و آرون ون بیساکا را به خدمت گرفتند. این خریدها در ژانویه نیز ادامه داشت و منچستریونایتد با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون یورو و بعد از کش و قوس‌های فراوان برونو فرناندز را از اسپورتینگ لیسبون به خدمت گرفت.

 

ستاره پرتغالی در همین چند بازی که در ترکیب یونایتد قرار گرفته عملکرد فوق العاده ای داشته و به یکی از مهره های کلیدی تیم اوله گنار سولسشر تبدیل شده است. سرمربی شیاطین سرخ در این باره می گوید: " شما باید در تیمی مانند منچستر یونایتد قدرت ریسک پذیری و همچنین شجاعت داشته باشید. این موضوع هم درخواست هواداران به حساب می‌آید و هم درخواست باشگاه. اتفاقی که در دوران الکس فرگوسن نیز رخ می داد. او هم به بازیکنان و هم به تیم انگیزه داده و چهارمین قطعه پازل منچستر یونایتد به حساب می‌آید."

 

 

1480499

 

 

سولسشر در ادامه گفت: " بیشترین چیزی که در مورد برونو مرا تحت تاثیر قرار داده شخصیت فوق العاده اش بوده است. ما قبل از آمدن او به اینجا هم از توانایی و استعداد فوق العاده اش با خبر بودیم. اگر شما به عملکرد او توجه کنید، متوجه خواهید شد که انگیزه زیادی دارد و همیشه به پیروز شدن فکر می کند. با خودم گفتم که او همان بازیکنی است که ما می خواستیم. هیچ وقت ناامید نمی‌شود و انگیزه زیادی نیز به تیم داده است."

دیدگاه‌ها