کد خبر : 1672668 | 17 اسفند 1398 ساعت 16:50 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

کورس قهرمانی لالیگا؛ 2 هفته پر فشار برای بارسا

پس از انجام بازی های این هفته لالیگا، در دو هفته متوالی رئال زودتر از بارسا به میدان خواهد رفت و بارسا تحت فشار نتیجه گیری قرار خواهد گرفت.

کورس قهرمانی لالیگا؛ 2 هفته پر فشار برای بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، امشب بارسا در نوکمپ میزبان رئال سوسیداد خواهد بود و فردا رئال مادرید در زمین بتیس بازی دشواری پیش رو خواهد داشت.

پس از پیروزی رئال در ال کلاسیکو، این تیم با یک امتیاز بیشتر به صدر جدول صعود کرد و بارسا حالا به دنبال پس گرفتن صدرنشینی است و در صورت برتری بر سوسیداد، موقتا به این مهم دست خواهد یافت تا رئال را تحت فشار قرار دهد.

 

 

1482915

 

 

در دو هفته پیش رو اما شرایط متفاوت خواهد بود و این رئال است که زودتر از بارسا به میدان می رود. رئال جمعه هفته بعد در زمین خود میزبان ایبار است و بارسا شنبه در زمین مایورکا به میدان می رود. شنبه دو هفته بعد نیز رئال در برنابئو میزبان والنسیاست و بارسا یک روز دیرتر در نوکمپ میزبانی از لگانس را برعهده خواهد داشت. باید دید بارسا این دو هفته پرفشار را چگونه پشت سر خواهد گذاشت. دو هفته ای که می تواند تعیین کننده هم باشد.

رئال پیش از بازی با والنسیا نبرد مرگ و زندگی برابر سیتی در لیگ قهرمانان را نیز پیش رو دارد و بارسا هم در لیگ قهرمانان باید در نوکمپ به مصاف ناپولی برود و با توجه به تساوی 1-1 بازی رفت، با یک مساوی بدون گل هم راهی دور بعد خواهد شد.

 

 

تقویم بازی های رئال و بارسا تا انتهای فصل:

 

دیدگاه‌ها