کد خبر : 1672818 | 13 آبان 1402 ساعت 21:02 | 143.8K بازدید | 23 دیدگاه

اسکولز و فردیناند در کنسرت اکبر گلپا

معروف‌ترین هوادار ایرانی یونایتد درگذشت

مرحوم اکبر گلپا برای فوتبالی‌ها یادآور تصویر خاطره انگیز ستاره‌های منچستر یونایتد در حاشیه کنسرت ۱۳ سال پیش اوست.

معروف‌ترین هوادار ایرانی یونایتد درگذشت

به گزارش" ورزش سه"، اکبر گلپایگانی خواننده مطرح موسیقی ایران ساعاتی پیش در سن ۹۰ سالگی پس از مدت‌ها تحمل بیماری، دار فانی را وداع گفت.

گلپای موسیقی ایران در دوران جوانی فوتبال بازی می‌کرد. او بازیکن گوش چپ تیم‌های تهران جوان، دارایی و سرباز بود: "اگر توپ به ما می‌رسید و عزیز اصلی هم کنار می‌کشید شاید گلی هم به ثمر می‌رساندم."

او به خاطر همین ویژگی یک فوتبالی تمام عیار بود، تیم‌های مورد علاقه‌اش رئال مادرید و منچستر یونایتد بودند. او در سال 1389 (2010) کنسرتی در لندن داشت که این موضوع باعث شد چند تا از ستاره‌های بزرگ آن زمان تیم منچستر یونایتد برای شنیدن موسیقی و صدای گلپا به کنسرت او بروند.

1949528

حضور ستاره‌های منچستر یونایتد مثل پل اسکولز، ریو فردیناند و گری نویل در این کنسرت باعث شد تا توجه رسانه‌ها و هواداران پرشمار این بازیکنان و فوتبال در انگلستان به آن معطوف شود. در پایان کنسرت هم یک عکس یادگاری و خاطره انگیز با حضور مرحوم هوشنگ ظریف، اکبرگلپایگانی در کنار پل اسکولز، ریو فردیناند و گری نویل گرفته شد تا یکی از خاطره انگیزترین فریم‌ها با حضور ستاره‌های موسیقی ایران و ستاره‌های فوتبال جهان ثبت شود.

در این تصویر خاطره انگیز، مرحوم هوشنگ ظریف، استاد تار هم دیده می‌شود که در اسفند ۹۸ بر اثر ایست قلبی درگذشته بود.

اکبر گلپایگانی (زادهٔ ۱۰ بهمن ۱۳۱۲، درگذشت ۱۳ آبان ۱۴۰۲) معروف به گُلپا از خوانندگان سرشناس موسیقی اصیل ایرانی بود. این خواننده پیشکسوت سرشناس کشور و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت عصر امروز شنبه ۱۳ آبان ماه بر اثر بیماری درگذشت.

دیدگاه‌ها