کد خبر : 1673197 | 20 اسفند 1398 ساعت 17:08 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد تی‌تی‌ها به سرمربی برای تکرار بردها؛

تراکتورِ ساکت گلزن‌تر و امتیازآورتر از دنیزلی

باشگاه و هواداران تراکتور با حمایت از سرمربی این تیم امیدوار به تداوم بازی‌های هجومی و کسب موفقیت هستند.

تراکتورِ ساکت گلزن‌تر و امتیازآورتر از دنیزلی

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در حالی بازی‌هایش در سال ۹۸ را به پایان رساند که در هفته‌های پایانی نیم‌فصل لیگ برتر و بخاطر روند نزولی این تیم که از هفته هشتم با شکست مقابل صنعت نفت آبادان آغاز شده بود، کمتر هوادار این تیم فکر می‌کرد که بتوانند به زودی از بحران خارج شوند، اما تغییرات کادر فنی موجب شد تا آنها دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند.

 

تراکتور در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر تا رده دهم جدول سقوط کرد، اما اکنون با سپاهانِ امیر قلعه‌نویی در امتیاز ۳۷ برابر است و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم، در جایگاه سوم جدول قرار دارد و در فاصله ۹ هفته به پایان فصل امیدوار به کسب سهمیه آسیایی و حتی لغزش پرسپولیس برای گرفتن صدر جدول است.

 

تغییرات در کادر فنی تراکتور و حضور ساکت الهامی روی نیمکت این تیم، موجب بازگشت تی تی‌ها به روزهای اوج شد، طوری که آنها در ۹ مسابقه اخیر لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی موفق شدند به ۷ پیروزی دست پیدا کنند، یک مساوی و تنها دو باخت داشته باشند.

 

1484562

 

تراکتور که با سرمربیگری مصطفی دنیزلی طی ۱۱ مسابقه میانگین امتیازی ۱/۶ را کسب کرده بود، با حضور ساکت الهامی متحول شد و علاوه بر صعود به نیمه نهایی جام حذفی، موفق شده در ۹ بازی با هدایت این سرمربی، میانگین امتیازی ۲/۱ را به دست آورد و به‌عنوان یک مدعی جدی به حساب بیاید.

 

تیم تراکتور که به نسبت نیم‌فصل اول و با اضافه شدن الهامی بازی‌های هجومی با مالکیت توپِ بالا و درصد پاس‌های صحیح چشمگیر داشته، توانسته در ۱۰ مسابقه با هدایت این سرمربی، ۱۸ گل را به ثمر رساند و از این نظر هم آمار درخشان و همچنین بهتری نسبت به دوران دنیزلی ثبت کند.

 

از سوی دیگر، تراکتور در مدت حضور ساکت الهامی توانسته میانگین امتیازی بیشتری طی این ۹ مسابقه اخیر و در مقایسه با سپاهان و استقلال به دست آورد تا از این حیث و در رقابت با این مدعیان، عملکرد بهتری ارائه کند.

 

باشگاه و تماشاگران تراکتور که در روزهای اخیر به حواشی پیرامون تغییر سرمربی این تیم در پایان فصل جاری پاسخ و تکذیبیه قاطعانه دادند و به ساکت الهامی اعتماد کردند، امیدوار هستند با او به روند پیروزی‌های خود برگردند و با شروع دوباره بازی‌ها خود را به‌عنوان یک مدعی جدی نسبت به همیشه نشان دهند.

 

1484563

دیدگاه‌ها