کد خبر : 1674030 | 25 اسفند 1398 ساعت 15:23 | 25.4K بازدید | 1 دیدگاه

به فوتبال آلوده ایم و برای زنیت خواهیم مُرد؛

بنر عجیب طرفداران تیم آزمون درباره کرونا (عکس)

هواداران تیم زنیت سن پترزبورگ با بنری جالب در میان شیوع کرونا به ورزشگاه رفتند: آلوده به ویروس فوتبال هستیم و برای زنیت خواهیم مُرد!

بنر عجیب طرفداران تیم آزمون درباره کرونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم زنیت سن پترزبورگ با نتیجه پرگل 7-1 موفق شد اورال را شکست دهد. سردار آزمون ستاره ایرانی تیم زنیت نیز سه گل به ثمر رساند و نقش پررنگی در این برد دلچسب داشت؛ بردی که جایگاه این تیم در صدر جدول را نیز تثبیت کرد. همچنین مالکوم بازیکن سابق بارسلونا هم در این بازی اولین گل خود برای زنیت را به ثمر رساند.

 

اما نکته جالب این بازی نه 7 گل زنیت بود و نه استارت گلزنی مالکوم. اتفاق جالب و شاید عجیب، روی سکوهای پر از تماشاگر ورزشگاه رقم خورد. جایی که طرفداران تیفوسی زنیت سن پترزبورگ بنری بزرگ را به قسمت پشت دروازه الصاق کرده بودند که این جمله را در خود داشت: ما آلوده به ویروس فوتبال هستیم و برای زنیت خواهیم مُرد!

 

1485820

 

این در حالی است که در روزهای اخیر 50 ابتلا به کرونا در روسیه تشخیص داده شده که 5 نفر آن ها در سن پترزبورگ بوده اند. با این حال بازی فوتبال در این کشور تعطیل نشده و طرفداران فوتبال بازی ها را از نزدیک تماشا می کنند.

 

این در حالی است که جلوی گیت های ورزشگاه، تب سنج دیجیتالی وجود داشت و طرفداران پس از تست دمای بدن خود، وارد ورزشگاه می شدند. اگرچه بخشی از طرفداران نیز با ماسک و دستکش در استادیوم بودند اما اغلب آن ها بدون رعایت موارد بهداشتی برای حمایت از تیم خود این خطر را به جان خریدند.

 

1485821

 

1485818

 

دیدگاه‌ها