کد خبر : 1674308 | 27 اسفند 1398 ساعت 09:20 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولتراهای دورتموند در خدمت مردم قرنطینه‌شده

هواداران افراطی دورتموند در اقدامی هماهنگ، در رساندن مایحتاج لازم برای کسانی که از ترس ویروس کرونا در خانه قرنطینه شده‌اند همکاری می‌کنند.

اولتراهای دورتموند در خدمت مردم قرنطینه‌شده

به گزارش "ورزش سه"، یکی از گروه‌های هواداری افراطی باشگاه بوروسیا دورتموند که از آنها به عنوان اولتراهای دورتموند یاد می‌شود به فرایند رساندن مایحتاج زندگی به کسانی که در منطقه اصلی این باشگاه در آلمان به  دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه قرنطینه شده‌اند کمک می‌کند.

 

1486126

 

این گروه که به نام زودتریبونه یا سکوهای جنوبی شناخته می‌شود همان گروهی است که در استادیوم خانگی باشگاه دورتموند، سیگنال ایدونا پارک، فضای خاص این ورزشگاه که از آن به عنوان دیوار زرد یاد می‌شود را می‌سازد. حالا گروه سکوهای جنوبی در منطقه خود به عنوان پیک عمل کرده و خریدهای مردم از سوپرمارکت‌ها را در منزل افرادی که از  ترس ویروس کرونا خود را در خانه حبس کرده‌اند تحویل می‌دهد.

 

این گروه در بیانیه‌ای که در وبسایت خود منتشر کرده در این باره نوشت:" همه از شرایط فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا مطلع هستند و نیازی نیست در این باره حرف بیشتری گفته شود. در این شرایط نشان دادن همبستگی و پذیرفتن مسئولیت اجتماعی اهمیت زیادی دارد. ما قصد داریم به نوبه خودمان به کسانی که در این شرایط جزء گروه‌های پرخطر طبقه‌بندی شده‌اند کمک کنیم. ما از فردا در کل منطقه دورتموند به کمک مردم خواهیم رفت و خریدهای شما را در منزل تحویل خواهیم داد یا اگر به پیک نیازی داشتید در  خدمت‌تان خواهیم بود. لطفا فقط اگر جزء گروه‌های پر ریسک هستید یا در حال حاضر در خانه قرنطینه شده‌اید از این شرایط استفاده کنید".

 

دیدگاه‌ها