کد خبر : 1674536 | 28 اسفند 1398 ساعت 22:18 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر و دو گزینه از لیگ برتر برای جانشینی لائوتارو

به نظر می‌رسد که اینتر در صورت جدایی لائوتارو مارتینز، جانشین این بازیکن را از لیگ برتر انگلیس جذب خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، طی ماه های گذشته شایعات زیادی درباره جدایی احتمالی ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز به گوش رسیده است و گفته می شود که باشگاه بارسلونا برای جذب این بازیکن تصمیم جدی گرفته و حاضر است هر مبلغی را برای او بپردازد.

 

این قابل درک است که آنتونیو کونته به دنبال جذب جانشینی برای ستاره آرژانتینی خود بعد از جدایی احتمالی باشد. حالا و در همین رابطه گفته می شود که اینتر به دلیل علاقه بارسلونا به لائوتارو مارتینز ، شرایط جذب پیر امریک اوبامیانگ ، مهاجم آرسنال و آنتونی مارسیال ستاره منچستریونایتد، را بررسی می کند.

 

 

1483764

 

 

ستاره گابنی آرسنال یعنی پیر امریک اوبامیانگ در ماه ژوئن ۳۱ ساله خواهد شد و تا سال ۲۰۲۱ نیز با تیم لندنی قرارداد دارد. در صورت عدم موفقیت آرسنال در رسیدن به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده، احتمالاً اوبامیانگ ساز جدایی کوک خواهد کرد و این یک فرصت خوب برای اینتر خواهد بود. اوبا در این فصل در ۲۶ بازی ۱۷ گل برای آرسنال به ثمر رسانده است.

 

از طرف دیگر آنتونی مارسیال فرانسوی که پیش از این نیز شایعاتی درباره حضور او در اینتر به گوش رسیده بود، دوباره به گزینه مورد علاقه نراتزوری تبدیل شده است. این جوان ۲۴ ساله در ۲۳ بازی لیگ برتر برای منچستر یونایتد ۱۱ گل به ثمر رسانده است و تشکیل دوباره زوج لوکاکو و او در خط حمله اینتر می تواند گزینه جذابی برای کونته باشد.

 

 

1465375

دیدگاه‌ها