کد خبر : 1678607 | 27 فروردين 1399 ساعت 10:12 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

چند روز را در باغ گذراندم

هینن: کارهایی می‌کنم که سال‌ها منتظرشان بودم

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: در دوران قرنطینه کارهایی می‌کنم که سال‌ها منتظرشان بودم، مثلا چند روز پیش را در باغ گذراندم.

هینن: کارهایی می‌کنم که سال‌ها منتظرشان بودم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، ویتال هینن درمورد شیوع ویروس کرونا و قرنطینه شدنش در این روزها اظهار داشت: من می‌ترسم در مورد این شرایط صحبت کنم، اما باید بگویم که حال من خیلی خوب است. همه می‌دانند که من چالش‌ها را دوست دارم. بیشتر مردم انتظار داشتند که بعد از یک ماه مشکلاتی برای من ایجاد شود، اما اینگونه نشد. من در بلژیک هستم و کارهایی را انجام می‌دهم که سال در انتظار انجام آنها بودم. برای مثال چند روز پیش را در باغ گذراندم. من آخرین باری که این اتفاق برایم افتاد را به یاد نمی‌آورم. علاوه بر این، فرصت دارم تا با خانواده ام گفت‌وگو کرده و وقت بگذرانم.

 

وی ادامه داد: تمام برنامه‌های من برای ماه‌های آینده به حالت معلق درآمد. این نشان می دهد زندگی چقدر می‌تواند جالب باشد. اگر کسی چند ماه پیش می‌گفت که تاریخِ مهمترین رویداد ورزشی جهان جابجا می‌شود، همه او را مسخره می‌کردند. ما امسال را فراموش نخواهیم کرد و باید برای نسل‌های بعدی تعریف کنیم.

 

سرمربی تیم والیبال پروجا درخصوص تمدید قراردادش با این باشگاه، عنوان کرد: هفته آینده ما با هم صحبت خواهیم کرد. بهتر است ابتدا موضوعات فصل جاری را حل کنیم. من با رئیس باشگاه رابطه خوبی دارم. حتی اگر در پروجا نمانم هم ما همیشه به یکدیگر احترام می‌گذاریم و می‌توانیم ساعت‌ها در مورد والیبال صحبت کنیم.

 

هینن درمورد اینکه گفته می‌شود قرار است 30درصد از قرارداد بازیکنان کسر شود، گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که مذاکرات مربوط به قراردادها تازه آغاز شده است.

دیدگاه‌ها