کد خبر : 1678841 | 28 فروردين 1399 ساعت 13:22 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

چیزی درباره جانشینی بیرانوند نشنیدم

اخباری: می‌خواهم دوباره شماره یک شوم و جام بگیرم

دروازه بان باتجربه تراکتور می گوید صحبتی درباره حضورش در پرسپولیس نشده و می خواهد پیراهن شماره یک سرخپوشان تبریزی را پس بگیرد.

 اخباری: می‌خواهم دوباره شماره یک شوم و جام بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری یکی از دروازه بان های بدشانس فوتبال ایران به شمار می رود؛ او که تا همین دو سال پیش پای ثابت اردوهای تیم ملی بود، به واسطه بازگشت اجباری به سایپا و اختلاف با برخی مسئولان این تیم روزهای سختی را گذراند. او اما در بازگشت به تراکتور انگیزه زیادی دارد تا دوباره با توجه به محبوبیتی که نزد هواداران این تیم دارد، دوران اوج خود را پس بگیرد.


اخباری که در اوایل بهمن ماه مینیسک پای خود را عمل جراحی کرد، حالا با آمادگی کامل برگشته و خودش را برای روزهای سخت آینده آماده می کند. او انگیزه زیادی دارد تا بتواند بار دیگر فیکس تراکتور شود. 


این دروازه بان باتجربه در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" صحبت هایی را درباره شرایط کنونی خودش و برخی مسائل دیگر انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

 


**آماده بازی کردن برای تراکتور هستم
من روز 17 بهمن ماه عمل جراحی کردم و دوران نقاهتم را زیر نظر دکتر صادقی که قبلا در تراکتور حضور داشت و پزشک حاذقی است، گذراندم. ایشان خیلی کمک کرد تا بتوانم خیلی زود بهبود پیدا کنم. روز 28 اسفند ماه به تبریز برگشتم و تا امروز نزدیک به یکماه است که زیر نظر مربی گلرهای تراکتور تمرینات اختصاصی انجام می دهم. شرایط بدنی و جسمانی ایده آلی دارم وآماده ام تا در صورت ادامه لیگ برتر برای تراکتور بازی کنم.

 


**هواداران تراکتور شرمنده ام کردند
جا دارد از هواداران تراکتور تشکر کنم. از روزی که مصدوم شدم تا همین امروز آنها مثل همیشه به من محبت داشتند و شرمنده ام کردند. همیشه خودم را مدیون پرشورهای نازنین می دانم و امیدوارم بار دیگر بتوانم جواب محبت های آنها را بدهم. عاشق همه هواداران تراکتور هستم و قول می دهم هرچه در توان دارم مثل همیشه برای تیمم بگذارم.

 


**کرونا شوم بود اما به من کمک کرد
متاسفانه شیوع ویروس کرونا در ایران یک اتفاق شوم برای مملکت ما بود. همه مان روزهای سختی را می گذرانیم و امیدوارم هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود. با این حال وقفه ای که در مسابقات لیگ برتر افتاد باعث شد تا من بتوانم از مصدومیت بگذرم و خودم را برسانم و الان آماده بازی کردن هستم. 

 

 

1491156

 


**درباره لیگ بهترین تصمیم را بگیرند
من فکر می کنم نظر افرادی که در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند باید بهترین تصمیم را برای مسابقات لیگ برتر بگیرند. شک ندارم همه مسئولان با در نظر گرفتن سلامتی مردم و فوتبالی ها بهترین اتفاق را رقم می زنند. ما هم منتظریم تا تکلیف روشن شود و انشاالله اگر مسابقات ادامه پیدا کند، با قدرت کارمان را شروع می کنیم و لیگ را دوباره استارت می زنیم.

 


**نمی توانند پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند
من نمی دانم قوانین بین المللی درباره تعطیلی احتمالی مسابقات چه می گوید اما بعید می دانم هیچ کس بتواند لیگ را الان تمام کند و جام را به پرسپولیس بدهد. در همه جای دنیا هم فکر می کنم اینگونه باشد که وقتی 9 بازی و 27 امتیاز تا پایان فصل باقی مانده نمی توانند جام را به تیم صدرنشین بدهند. اگر قرار به تعطیلی است یا باید بدون تعیین قهرمان باشد وفقط تیم های حاضر در آسیا را مشخص کنند یا نمی شود تیمی را الان به عنوان قهرمان معرفی کنند.

 


**تعطیلی لیگ خیلی به ضرر تراکتور شد
قطعا تعطیلی مسابقات به همه تیم ها ضربه می زند و تراکتور هم از این قاعده استثنا نیست اما فکر می کنم ما بیشتر ضرر می کنیم. تیم ما بعد از آنکه در یک مقطع خوب نتیجه نگرفت، شرایط خوبی پیدا کرد و دوباره به کورس برگشت. ما در اوج بودیم که لیگ تعطیل شد و اگر این اتفاق نمی افتاد شانس زیادی برای کسب جام داشتیم. با این حال تلاش مان را در صورت ادامه لیگ انجام می دهیم و از طرفی در جام حذفی هم مدعی قهرمانی هستیم و خود را برای روزهای سخت آماده می کنیم.

 


**می خواهم شماره یک تراکتور را پس بگیرم
من هرروز تلاشم را انجام می دهم تا دوباره شماره یک پرشورها باشم. هیچ وقت برای بازی کردن دست از تلاش برنمی دارم و فکرمی کنم در معدود فرصت هایی که برای بازی کردن به من داده شد، استفاده کردم و توانایی هایم را ثابت کردم. من اثبات کردم که استحقاق پیراهن شماره یک تراکتور را دارم و این را هواداران عزیز تراکتور می دانند. البته که شماره 97 که به خاطر سال تولد دخترم آن را می پوشم هم چیزی از شماره یک کم ندارد اما دوباره می خواهم فیکس شوم و برای تیمم بازی کنم.

 

 

1491157

 


**واکنش به جایگزینی بیرانوند
درباره اینکه یکی از گزینه های بیرانوند در پرسپولیس برای فصل آینده هستم چیزی نشنیدم و صحبتی هم در این خصوص با ما نشده است. به این موضوعات و گمانه زنی ها فکر نمی کنم و تمام تمرکزم روی تراکتور است. انشاالله بتوانم با قدرت دوباره به ترکیب برگردم و روزهای خوشی را کنار هواداران رقم بزنیم.

 


**تشکر از زحمتکشان درمان
جا دارد از کادر درمانی بیمارستان ها تشکر کنیم. در این مدت که کرونا در کشور ما ایجاد شده این عزیزان زحمت زیادی کشیدند. آن از جان خود و خانواده شان مایه گذاشتندو تلاش کردند تا کرونا را شکست بدهیم. دست همه شان را می بوسم و بابت محبت هایشان به مردم عزیزمان تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها