کد خبر : 1679751 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 17:55 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

از جانم سیر نشده ام که فوتبال بازی کنم

بازیکن باشگاه کادیز در شرایطی که خطر کرونا همچنان وجود دارد، قصد بازگشت به زمین فوتبال را ندارد.

از جانم سیر نشده ام که فوتبال بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 50 روز است که به دلیل شیوع کرونا در اسپانیا، بازی های لالیگا و دسته های پایین تر فوتبال این کشور به تعویق افتاده اند. در حال حاضر اراده جمعی بر تمام کردن فصل است و اینکه بازی ها نیمه تمام نماند.

اخیرا لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از هشت ساعت جلسه، تصمیم گرفتند که هر طور شده 11 هفته پایانی لالیگا برگزار شود.

 

 

Fali: "I would love to retire in Cádiz, until they don't kick me ...

 

 

فالی بازیکن تیم کادیز از دسته دوم فوتبال اسپانیا اما مخالف بازگشت به فوتبال در چنین شرایطی است:« لالیگا و مسئولان بهداشت نمی توانند 100 درصد تضمین بدهند که ما به کرونا مبتلا نخواهیم شد. نیازی به پروتکل نداریم بلکه تضمین می خواهیم.

دیوانه نیستم که به فوتبال برگردم. از جانم سیر نشده ام و کسی نمی تواند من را مجبور کند. نه تمرین خواهم کرد و نه حاضرم برای تیمم بازی کنم. تا زمانی که حتی حداقل ریسک ابتلا به بیماری وجود دارد، به میادین بر نمی گردم و اگر نیاز باشد، در 26 سالگی فوتبال را کنار می گذارم.

بهترین راه این است که صبر کنیم شاید تا چند ماه بعد، علاجی برای این بیماری بیاید. اگر قرار باشد تا سپتامبر و اکتبر منتظر بمانم تا این ویروس از بین برود، این کار را انجام خواهم داد. به جایی نمی روم که احتمال وجود ویروس باشد. اگر به زندگی قبلی ام برگردم، خوشحال تر خواهم بود.»

 

دیدگاه‌ها