کد خبر : 1679869 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 19:25 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرش؛ فوتبالیستی که به قلب کرونا زد!

آرش اکبری فوتبالیستی است که در تاجیکستان کارش را به عنوان هافبک-مهاجم تیم رگار تادآز ادامه می‌دهد و البته خوانندگی را هم به صورت نیمه حرفه ای دنبال می‌کند.

آرش؛ فوتبالیستی که به قلب کرونا زد!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که لیگ برتر ایران و بیشتر نقاط دنیا در تعطیلی کامل به سر می‌برند، در آسیا مرکزی کشورهایی که بیماری کرونا را کنترل کرده‌اند، لیگ های خود را از سر گرفته‌اند و در مقابل رقیبان صف آرایی می‌کنند. نکته جالب این است که شرایطی که بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ خلیج فارس و همچنین لژیونرها خانه‌نشین شده‌اند و حتی اجازه تمرین در مجموعه های ورزشی را هم ندارند، یک بازیکن ایرانی به صورت روزانه تمرین می‌کند و هفته ای یک بازی را انجام می‌دهد.

 

آرش اکبری بازیکن ایرانی که ۳۰ سال پیش در ساری به دنیا آمد و برای استقلال ساری، نیروی زمینی و گل ابریشم نیز بازی کرد، تنها فوتبالیست ایرانی است که در روزهای شیوع ویروس کرونا از شغل خود یعنی فوتبال دور نیفتاده و در کشور فارسی زبان تاجیکستان بازی می‌کند.

 

آرش عضو تیم رگار تادآز است که در میانه‌های جدول لیگ حرفه ای تاجیکستان قرار دارد. آن ها این هفته توانستند با ۴ گل ایستراوشان را شکست دهند و سه روز بعد در مقابل تیم خوجند قرار خواهند گرفت.

 

تیمی که آرش اکبری را در اختیار دارد، به شهری کوچک در شرقی ترین منطقه تاجیکستان مربوط است. شهری با جمعیت ۴۰ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری غرب دوشنبه که «تورسون‌زاده» نام دارد.

 

نکته جالب این که آرش بعد از فوتبال، خوانندگی را هم به صورت نیمه حرفه ای ادامه می‌دهد. او از سال گذشته به تاجیکستان رفته و به نظر می‌رسد در این کشور شرایط زندگی بسیار خوبی دارد.

دیدگاه‌ها