کد خبر : 1679885 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 15:20 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره انگیزترین قهرمانی بیل با رئال از زبان خودش

ستاره ولزی رئال مادرید در مصاحبه با بی تی اسپورتس از بهترین و خاطره انگیزترین قهرمانی خود با رئال صحبت کرد.

خاطره انگیزترین قهرمانی بیل با رئال از زبان خودش

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل سال 2013 بود که به رئال پیوست و بهترین فصل او با پیراهن رئال نیز همان فصل 14-2013 بود. او با رئال فاتح دو جام در اولین سال حضورش شد. لادمسیا(دهمین قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ) و کوپا دل ری.

پس از آن، بیل سال های پر فراز و نشیبی را سپری کرده اما همواره در فینال ها و رقابت های بزرگ توانسته خوش بدخشد از جمله فینال 2018 کیف لیگ قهرمانان که به تنهایی دو گل به لیورپول زد.

 

 

1029098

 

 

برای بیل هیچ چیز خاطره انگیزتر از لادسیما نیست:« اگر بخواهم از یک قهرمانی نام ببرم، آن لادسیما خواهد بود. اولین قهرمانی من در اروپا بود و حس بالا بردن این جام، توصیف نشیدنی است. همچنین شیوه ای که پیروز شدیم نیز تاثیرگذار بود(رئال تا دقیقه 93 با یک گل از اتلتیکو عقب بود ولی راموس گل تساوی را زد و رئال در دو وقت اضافه نیز سه گل دیگر زد و پیروز شد).

 همه چیز جدید و خاص بود. البته واقعا نمی توان یکی را به دیگری ترجیح داد. دوازدهمین قهرمانی رئال در اروپا در کاردیف نیز خاطره انگیز بود. هر بازیکنی این شانس را ندارد تا در شهر زادگاهش قهرمان اروپا شود. در سال 2018 و در فینال کیف نیز دو گل به ثمر رساندم که به یادماندنی بود.»

 

 

1305111

 

 

حذف عجیب برابر آژاکس در فصل گذشته:« وقتی در آمستردام برابر آژاکس قرار گرفتیم، تصور نمی کردیم که آنقدر خوب باشند. آژاکس تیمی سازماندهی شده بود که در بالاترین سطح بازی می کرد. معتقدم بازی رفت را با چاشنی شانس 1-2 پیروز شدیم. در بازی برگشت، آژاکس نمایشی فراتر از تصورات داشت و همه را متحیر کرد. آنها تیم فوق العاده ای بودند و با بدشانسی هم نتوانستند راهی فینال شوند. در نهایت سعی کردیم آن شکست را فراموش کرده و پشت سر بگذاریم.»

 

 

دیدگاه‌ها