کد خبر : 1680318 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 13:20 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه عجیب سوئد: بازی با تماشاچی از خرداد

فوتبال سوئد بر خلاف دیگر کشورها قصد دارد در زمان شروع دوباره مسابقات فوتبال در این کشور، مسابقات را با حضور تماشاچی برگزار کند.

برنامه عجیب سوئد: بازی با تماشاچی از خرداد

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف سایر کشورهای اروپایی که اعلام کرده‌اند حتی در صورت شروع دوباره مسابقات فوتبال در کشورهایشان این مسابقات بدون حضور تماشاچی برگزار خواهد شد گفته می‌شود سوئد قصد دارد لیگ فوتبال این کشور را از تاریخ 24 خرداد و از قضا با حضور تماشاچیان برگزار کند.

 

لیگ فوتبال سوئد که اتحادیه‌ای از 32 باشگاه حرفه‌ای در این کشور است در روزهای اخیر اعلام کرد قصد دارد لیگ فوتبال این کشور ر ا از اواخر خردادماه و با حضور تماشاچی برگزار کند.

 

1354327

 

اما رسانه‌های آلمانی می‌گویند برنامه سوئدی‌ها بیش از حد خوش‌بینانه و غیرمحتاطانه است و برگزاری بازی‌های بدون تماشاچی دست‌کم برای مدتی در شروع دوباره مسابقات منطقی‌تر است.

 

رسانه آلمانی آلگماینه‌زایتونگ در گزارشی با بررسی شرایط بحران کرونا در این کشور و صحبت با اپیدمولوژیست‌ها می‌گوید حداقل تا شروع فصل پاییز امکان برگزاری مسابقات با حضور تماشاچی وجود نخواهد داشت.

 

سوئد از آغاز بحران کرونا مسیر متفاوتی را با اکثر کشورهای اروپایی دنبال کرده. با اینکه خیابانهای سوئد بسیار خلوت بوده و زندگی به روال عادی ادامه ندارد ولی معیارهای قرنطینه به هیچ عنوان به اندازه دیگر کشورهای این قاره برای مثال آلمان سخت‌گیرانه نیست.

 

اما آلگماینه زایتونگ می‌گوید سوئد به دلیل این استراتژی بهای سنگینی پرداخته و 1800 نفر از شهروندانش را به خاطر ابتلا به کرونا از دست داده.

 

 

دیدگاه‌ها