کد خبر : 1681009 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 19:53 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بارسا: هیچ کس به اندازه من تمرین نمی کند!

مارتین برایتویت، ستاره دانمارکی بارسلونا می گوید، در دوران قرنطینه به شکل جدی تمرین کرده و کاملاً برای ادامه مسابقات آماده است.

ستاره بارسا: هیچ کس به اندازه من تمرین نمی کند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی مارتین برایتویت را از لگانس به خدمت گرفته تا این بازیکن به عنوان جانشینی برای دو ستاره مصدوم بارسا یعنی لوئیس سوارز و عثمان دمبله جذب شده باشد. با این حال تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شد که این مهاجم دانمارکی فرصت زیادی برای اثبات توانایی های خود نداشته باشد.

 

با این حال به نظر می‌رسد که برایتویت برای بازگشت مسابقات و حضور در زمین فوتبال لحظه شماری می کند چرا که او در دوران قرنطینه تمرینات سخت و فشرده خانگی را سپری کرد تا کماکان آمادگی خود را حفظ کرده باشد. مهاجم دانمارکی می‌گوید: " برنامه بارسلونا فقط یک سوم از تمرین من را تشکیل می دهد. علت این است که من تمرینات بیشتری را برای خودم برنامه ریزی کرده ام و تمرینات سرعتی و استقامتی زیادی انجام می‌دهم.

 

 

1493463

 

 

حالا با جزئیات بیشتری تمرین می‌کنم و قطعاً با آمادگی بدنی بیشتری به میادین باز خواهم گشت. من مطمئن هستم که هیچ کسی به اندازه من تمرین و کار نمی کند. وقتی برگردم هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی کاملا آماده خواهم بود."

 

به نظر می‌رسد که بازگشت احتمالی لوئیس سوارز و شایعات در رابطه با احتمال خرید یک مهاجم توسط بارسلونا نیز اعتماد به نفس برایتویت را کاهش نداده است.‌ او در ادامه گفت: " من هنوز همه قابلیت های خودم را نشان نداده ام. احساس می کنم که تا به اینجا هم خوب کار کرده ام اما قطعاً می توانم بهتر از این ها عمل کنم."

دیدگاه‌ها