کد خبر : 1681043 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 21:58 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا به دنبال رهایی از شر ستاره فرانسوی!

ساموئل امتیتی، مدافع فرانسوی بارسلونا در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

بارسلونا به دنبال رهایی از شر ستاره فرانسوی!


به گزارش "ورزش سه"، ساموئل امتیتی در سال 2016 و با درخواست لوییس انریکه با مبلغ 25 میلیون یورو از لیون راهی بارسلونا شد و در دو فصل اول به قدری خوب کار کرد که تبدیل به یکی از ارکان ثابت خط دفاعی این تیم گشت، اما شرایط در دو سال اخیر به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت و حالا احتمال جدایی او خیلی بالاست.

 

1380313

 

بارسلونا در سال 2018 تصمیم به تمدید قرارداد ساموئل امتیتی گرفت. در ان مقطع بند آزادسازی این بازیکن 60 میلیون یورو بود و بارسا که علاقه ای به از دست دادن ساموئل امتیتی نداشت، قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرده و حقوقش را نیز به رقم هشت میلیون یورو در فصل افزایش داد.

 

اما افت محسوس و مصدومیت های متوالی ساموئل امتیتی در دو سال اخیر مدیران بارسلونا را به ستوه آورده و آنها قصد فروش این بازیکن را در تابستان دارند. تا پیش از شیوع ویروس کرونا، بارسا خواهان رقمی در حدود 60 میلیون یورو برای فروش ساموئل امتیتی بود، اما حالا خود آنها نیز می دانند در این شرایط تیمی نمی تواند چنین قیمتی را پرداخت کند. اما با توجه به حقوق هنگفت هشت میلیون یورو و کارایی نه چندان بالای ساموئل امتیتی، بارسلونتا با رقمی پایین تر نیز او را به تیم دیگری واگذار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها