کد خبر : 1681364 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 17:04 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

افسوس بزرگ برای سرمربی ایسلندی به خاطر کرونا؛

یاران پورعلی‌گنجی و انگیزه بهترین رتبه یک دهه اخیر

تیم العربی امیدوار بود که بهترین رتبه خود در لیگ برتر پس از سال 2010 را با هدایت هیمیر هالگریمسون به دست آورد اما شیوع ویروس کرونا سبب شده تا این عنوان در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

 یاران پورعلی‌گنجی و انگیزه بهترین رتبه یک دهه اخیر

به گزارش "ورزش سه"، العربی یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال قطر است که سابقه 7 قهرمانی در لیگ قطر را هم دارد اما این تیم قرمزپوش در سال های اخیر دچار افت شده. آخرین باری که العربی در بین سه تیم بالای جدول بود، به سال 2010 برمی‌گردد و در این سال ها باوجود خرید ستاره های گران قیمت و شناخته شده، هرگز نتوانسته به جایگاه موردنظر برسد.

 

آن ها این بار یک سرمربی شناحته شده در فوتبال اروپا را به روی نیمکت نشاندند و با جذب بازیکنانی چون مرتضی پورعلی گنجی که مدافع فیکس تیم ملی ایران محسوب می‌شود، عزم خود برای بازگشت به جمع بزرگان فوتبال قطر را نشان دادند. این پروژه تا حدی موفقیت آمیز پیش رفت و العربی در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت اما شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات سبب شد تا همه چیز در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

 

هیمیر هالگریمسون که پنج سال سرمربی تیم ملی ایسلند بود و این تیم را به نتایج فوق العاده در جام جهانی، یورو و... رساند، امسال با 6 برد، 6 مساوی و 5 شکست، تیمش را به بالا نشین ها نزدیک نگه داشته و به نقل از استاد الدوحه، حتی این فرصت را دارد تا بهترین رتبه این تیم از سال 2010 را به ثبت برساند.

 

العربی در این سال ها حتی تا رده یازدهم نیز پیش رفت اما یاران مرتضی پورعلی گنجی امیدوارند که بتوانند بعد از پایان کرونا و در صورت ادامه مسابقات، به نتیجه دلخواه خود برسند.

دیدگاه‌ها