کد خبر : 1681729 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 20:50 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

روملو لوکاکو و یادآوری یک خاطره تلخ

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، می گوید که تجربه نرسیدن به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم ملی کشورش بسیار تلخ بوده است.

روملو لوکاکو و یادآوری یک خاطره تلخ

به گزارش "ورزش سه" روملو کاکو در تابستان گذشته به گرانترین بازیکنان اینتر تبدیل شد چراکه این ستاره بلژیکی با قراردادی به ارزش ۸۰ میلیون یورو از منچستریونایتد به نراتزوری پیوست. او تا به اینجا عملکرد درخشانی در ترکیب تیم آنتونیو کونته داشته و در ۲۵ بازی یه سری آ آمار ۱۷ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

لوکاکو همچنین بخشی از تیم فوق العاده بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. او به همراه بلژیک در نیمه نهایی جام جهانی روسیه مقابل فرانسه شکست خوردند تا با وجود شایستگی های فراوان از راه یابی به مسابقه فینال باز بمانند و در نهایت به مقام سوم رقابت ها دست پیدا کنند.

 

 

1442497

 

 

ستاره خط حمله اینتر حالا در مصاحبه‌ای با بلیچر ریپورت صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است: " نا امیدی زیادی به خاطر نرسیدن به فینال جام جهانی وجود داشت چرا که ما برای یک هدف باور نکردنی می جنگیدیم و این موضوع در تیم ملی و برای ۱۱ میلیون نفر دیگر بود."

 

لوکاکو در ادامه گفت: " به من بر خورده بود. وقتی به اینتر منتقل شدم انرژی زیادی درونم وجود داشت؛ موضوعی که باعث رشد من شد. من مرد رسیدن به اهداف هستم و با خودم گفتم که این من هستم و باید رو به جلو بروم."

 

 

1491644

دیدگاه‌ها