کد خبر : 1682135 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 02:32 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

علاقه‌مندی رئال به ستاره جوان سائوپائولو

رای، ستاره سابق فوتبال برزیل و مدیر اجرایی باشگاه سائوپائولو، تایید کرد که ایگور گومس، ستاره جوان این باشگاه مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته اما هنوز پیشنهادی به طور رسمی مطرح نشده است.

علاقه‌مندی رئال به ستاره جوان سائوپائولو

به گزارش "ورزش سه"، بازی های خوب گومس در ترکیب سائوپائولو، توجه چندین باشگاه از جمله بارسلونا، سویا و آژاکس را جلب کرد و اکنون مشخص شده که رئال مادرید نیز به دنبال این بازیکن است.

رئالی ها در چند سال اخیر ستاره های جوان برزیلی مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو رو راینر ژسوس را به خدمت گرفتند و واگنر ریبیرو، مدیر برنامه های گومس هم مدتی پیش تایید کرد که دوست دارد این ستاره 21 ساله راهی رئال شود.

 

 

1494570

 

رای در گفتگو با گلوبو اسپورته، در پاسخ به سوالی در مورد علاقه مندی رئال به این ستاره جوان، گفت:" درست است. چیزی که می توانیم بگوییم این است که ایگور گومس توجه باشگاه های اروپایی را جلب کرده است اما هنوز تماسی به طور رسمی گرفته نشده است. این واقعیت دارد که او توجهات را جلب کرده است. من با دوستان اروپایی ام که اظهارنظر کردند، صحبت کردم اما فقط همین."

الکساندر پاسارو، مدیرکل باشگاه سائوپائولو هم گفت:" هیچ پیشنهاد رسمی ای از سوی رئال مادرید یا هر باشگاه دیگری مطرح نشده است. آنچه می دانیم این است که رئال شرایط ایگور را دنبال می کند؛ همان طور که مطمئنا آنها دیگر استعدادهای جوان را در سراسر دنیا دنبال می کنند."

دیدگاه‌ها