کد خبر : 1682263 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 19:02 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

قانون شکنی بزرگ نواک جوکوویچ در اسپانیا(عکس)

نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان، ویدیوی عجیبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

قانون شکنی بزرگ نواک جوکوویچ در اسپانیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره دنیای تنیس روز دوشنبه قوانین اجتماعی را زیر پا گذاشت و ویدئویی از خودش منتشر کرد که نشان می‌داد او در حال تنیس بازی کردن است. ویدیوی منتشر شده نشان می‌دهد که مرد صربستانی در کشور اسپانیا و به همراه یک فرد دیگر در حال تنیس بازی کردن است.

 

کشور اسپانیا در این یکی دو ماه اخیر به شکل گسترده ای با ویروس کرونا دست و پنجه نرم کرده و هنوز هم به وضعیت متعادلی دست نیافته است؛ موضوعی که باعث شده آنها قوانین سخت گیرانه ای پیرامون مسائل قرنطینه و در خانه ماندن وضع کنند که تنیس بازی نکردن هم قطعاً یکی از آنهاست.

 

 

1494719

 

 

با این حال رفتار نواک جوکوویچ باعث ناراحتی مردم کشور اسپانیا شده است چراکه آنها این حرکت مرد شماره یک دنیای تنیس را یک نوع بی احترامی به مسئله قرنطینه تلقی می کنند. جوکویچ اما درباره این ویدئو نوشته: " خیلی خوشحالم که دوباره روی زمین خاکی بازی می کنم. خوب اگر چه کم و به همراه یک تلفن همراه در دستم."

 

دولت اسپانیا اخیرا اعلام کرده که ورزشکاران می توانند به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری کنند اما این اقدام جوکوویچ و بازی کردن تنیس با فرد دیگر یک نقض قوانین کامل است.

دیدگاه‌ها